तस्वीर जोड़िए

लेखन तस्वीरें

वीडियो जोड़िए

लेखन वीडियो

पोल बनाइए

लेखन मतदानो

टाइड!
50%
50%
प्रशंसकों के पसंद: Quiet
Quiet
90%
Noisy
10%
टाइड!
Teenagers
50%
Adults
50%
प्रशंसकों के पसंद: A book about two wizard girls sent to the human's world to be सुरक्षित from a war
A book about two wizard girls...
56%
A book about four...
44%
टाइड!
50%
50%
और लेखन मतदानो >>  
प्रश्न जोड़ें

लेखन जवाब

1 प्रशंसक इस सवाल का जवाब दिया
1 प्रशंसक इस सवाल का जवाब दिया
2 प्रशंसकों इस सवाल का जवाब दिया
1 प्रशंसक इस सवाल का जवाब दिया
और लेखन जवाब >>  
लेख लिखियो

लेखन लेखाए

और लेखन लेखाए >>  

लेखन लिंक्स

और लेखन लिंक्स >>  

लेखन दीवार

WritingBookWorm कहा …
I’m at the point in my current story that I am just kinda bored with it but don’t want to give up on it either because I’m the type of writer who has like 40 unfinished projects and I really wanna finish one. पोस्टेड एक महीने पहले
shadowlover3000 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
If you're bored, then आप should change things up to make it और interesting. If आप force yourself to finish it, then it'll definitely दिखाना in the final product. It's really obvious when writers are tired of their works. एक महीने पहले
WritingBookWorm टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Thanks for the advice! :) And I did just that, I changed a pretty major plot point and now I’m a lot और excited about this projects एक महीने पहले
hmmm
Firewriter कहा …
Is it just me या has everyone become much less active over the months? ... पोस्टेड ·4महीने पहले
shadowlover3000 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Yeeeah, I kinda wish this place was और active. ·4महीने पहले
Karoii-chan टिप्पणी जोड़ा गया हे…
^ It really has, unfortunately... ·4महीने पहले
WritingBookWorm टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Yeah. I really wanna revive this community of writers... hmm एक महीने पहले
heart
Bluecherry6765 कहा …
Hello there! If you're in the लेखन club, and आप use roleplaying as both लेखन practice AND inspiration, maybe you'll want to शामिल होइए my rp? <3

link पोस्टेड ·8महीने पहले