तस्वीर जोड़िए

ईमो तस्वीरें

वीडियो जोड़िए

ईमो वीडियो

पोल बनाइए

ईमो मतदानो

प्रशंसकों के पसंद: Who cares?
38%
17%
प्रशंसकों के पसंद: Rites of Spring
Rites of Spring
45%
Sunny दिन Real Estate
34%
प्रशंसकों के पसंद: Yes
82%
18%
प्रशंसकों के पसंद: no!♡
83%
17%
प्रशंसकों के पसंद: Oli Skyes
60%
40%
और ईमो मतदानो >>  
लेख लिखियो

ईमो लेखाए

और ईमो लेखाए >>  

ईमो लिंक्स

और ईमो लिंक्स >>  

ईमो दीवार

WhyAmIAlive कहा …
Tbh, This is website is new to me. >~< I don't like going around telling people i am ईमो but i feel i can trust people here.? I am going to become a fan. If anyone has snapchat feel free to add me tho. My snapchat is emowovsbvb. Tbh i need to change that, I was like 12 साल old stereotype. Ahh i don't know why i am texting to much, I am just a little nervous. X_X. Uh.. yeah xD पोस्टेड एक महीने पहले
2ntyOnePilots टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Haha I get that. I’m pretty sure most of us have been that stereotype kid at one point. And honestly, I also think it’s easier to trust ppl here. Hell, in बिना सोचे समझे Club I’m closer to at least 3 people than I’ve ever been. And... welcome to Fanpop, aka the ded site that is from a decade in the past! (I’m Jay. Btw) एक महीने पहले
WhyAmIAlive टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Oh nice to meet आप lol. My name is skylar (or sky) I am kinda socially a awkward, So if i say anything that makes no sense या weird, I am sorry lol. एक महीने पहले
sadleech कहा …
heyyy i'm new, had an account here agesss ago, anyone wanna talk? पोस्टेड ·2महीने पहले
2ntyOnePilots टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Yo. ·2महीने पहले
2ntyOnePilots कहा …
हे ghosts, and punk-rockers, and skeletons, and spooky basement kids. Oh wait...
YOURE DEAD! OUT FROM THE HOSPITAL BEEDDD!!!
...DEAD!
-MCR पोस्टेड ·3महीने पहले