हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 54807 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 42801-42850 of 54807

एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yep
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(you fail :D)
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
LOLWUT
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
DO YOU OR DO YOU NOT WAKE UP WITH A BITTER TASTE?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
???????
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(le sigh)
IS THERE ANYBODY OUT THEREEEE
THAT WAKES UP WITH A BITTER TASTE?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
(oh)

IT'S A KING THAT WE PUT UP THERE

AND HE'S A SHORT WAY TO FALL FROM GRACE
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
:PPP
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(you fail)
IT'S SLOWLY FILLING UPWARD
YOU CAN STAND BUT YOU HAVE NO GROUND
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
(well I'm sorry, but I didn't know you liked AAR :D)

I HEAR IT FROM THE LOST WORDS

THEY SAY IT'S TIME THAT YOU LOST YOUR CROWN
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
:PPP
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(you made me like it :D)

DON'T BE SO GREEDY
A DOLLAR'S A PENNY FOR YOU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
(YAY \o/)

WHEN HEARTS ARE BEATING
SAY WHAT YOU WANT 'EM TO DO
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
WASTING AWAY, I SEE YOU
WHEN THE TOP OF THE WORLD FALLS ON YOU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
FINDING A DAY, DON'T WANNA BE YOU
WHEN THE TOP OF THE WORLD FALLS ON YOU
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
IS THERE ANYBODY OUT THERE
THAT CAN SEE WHAT A MAN CAN CHANGE?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
IT'S BETTER THAT YOU DON'T CARE
BECAUSE HE KNOWS THAT HE'S IN HIS STAGE
एक साल  से अधिक पुराना Gred_and_Forge said…
Hola Mishamigos
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
YOU RUINED THE SONG GREDDDD
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
I FEEL THE PARANOIA
WHEN IT'S TIME, PUT YOU IN YOUR PLACE
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
IN THE EYES OF THOSE WHO WATCH YA

WELL THEY CAN'T WAIT TIL YOU HIT YOUR FACE
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
DON'T BE SO GREEDY
A DOLLAR'S A PENNY TO YOU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
WHEN HEARTS ARE BEATING
SAY WHAT YOU WANT 'EM TO DO-OOOOOOOOO
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
WASTING AWAY, I SEE YOU
WHEN THE TO OF THE WORLD FALLS ON YOU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
FINALLY A DAY, DON'T WANNA BE YOU
WHEN THE TOP OF THE WORLD FALLS ON YOU

*awesome guitar riff of awesomeness*
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
PAINT YOURSELF A PICTURE
WHEN YOU WASTE ANOTHER PICTURE
एक साल  से अधिक पुराना Gred_and_Forge said…
Sorry! What song is that?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
AND YOU WIIIIIIIN

AND YOU WIIIIIIIIIN

AND YOU WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN-uh
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(AAR - Top Of The World)
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
PAINT YOURSELF A PICTURE
AND THEN YOU BREAK ANOTHER PICTUUUUUURE
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
AND YOU WIIIIIIIIIIIN

AND YOU WIIIIIIIIIIIIIN

AND YOU WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN-uh

(btw, what about the other music? MCR? P!ATD? I WANNA KNOWWWWW.)
एक साल  से अधिक पुराना Gred_and_Forge said…
Okay, I don't know that song D;

एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
DON'T BE SO GRREEEEDYYYY
A DOLLAR'S A PENNY TO YOUUUUU

(I haven't much listened to MCR or P!ATD yet :O buuuut GC, Avril, Yellowcard, Mayday Parade and CIWWAF est tres bon)
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
Hi guys :):)

एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
(you missed a part, but whatever)

WHEN HEARTS STOP BEATING

SAY WHAT YOU WANT 'EM TO DOOOOOOOOOO

(Yayyy :D)
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
(whateverrr)

WASTING AWAY, I SEE YOU
WHEN THE TOP OF THE WORRRLD FALLS ON YOUUUUUUUUUUUUUUUUU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
FINDING A DAY, DON'T WANNA BE YOU

WHEN THE TOP OF THE WORLD FALLS ON YOUUU
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
WASTING AWAY, I SEE YOU
WHEN THE TOP OF THE WORRRLD FALLS ON YOUUUUUUUUUUUUU
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
FINDING A DAY, DON'T WANNA BE YOU

WHEN THE TOP OF THE WORLD FALLS ON YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

....

what now lol
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
erm... I dunno :D
एक साल  से अधिक पुराना Gred_and_Forge said…
I haven't listed to new Panic. I miss Ryan.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Oh I heard you cryin' loud
एक साल  से अधिक पुराना Gred_and_Forge said…
Freck I'm tired :[

I tried to send accio a pic for the nomination thingy but I don't know which to use. Help?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Listen to this Gred:

एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
I'm writing some sweet ff. Interested?
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
which were you thinking about gred?
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
YES MOOO PLEASE ;)
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
Hi :) x
I'm going bowling :) x
And Brandon Urie is fit as fuck, not gonna lie :D x
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
heart
Listen to this Emmy :D
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
YAY FOR BRENDON