हाल का लेखाए

Guide by steph86 posted ·2घंटे पहले
fan of it?
save
Lately I've been avoiding you.
I know I ain't been telling आप the truth.
I never thought I'd do the things you've done.
I never thought I'd be the livid one.

Well I've caught आप द्वारा surprise.
And it sure will hurts don't it?

You're standing there,
With tears all down your face.
Have आप noticed?
There's a bare spot in that place.

Cause I've stood there myself so many times.
Searching for words to change your mind.
So I know just how you're feeling at this moment.

Hurts don't it?

Don't it knock आप down?
Don't it take your breath away?
To help me turn my back on you.

Well you're begging my to stay.
Don't it tear your insides out.
To watch me load my car.

Oooh ain't that enough?
Right through the hurts.
When आप give someone your love.
And they don't want it.

Hurts don't it?

आप realized you've done me wrong.
read more...
Guide by steph86 posted ·2घंटे पहले
fan of it?
save
Would आप like a little cream in your coffee?
या tell me, do आप take your coffee black?
Would आप want me knocking on your front door?
या would आप rather meet me round in back?

We could go out to the symphony.
या just stay home, with the rock and roll in stones.

Whatever! Whatever!
I'm ready to do whatever turns आप on!

We could take a little drive out in the country.
Go round the world in just one afternoon.
We could make a little झूला, स्विंग द्वारा the drive in.
Where I could feed आप ice cream with a spoon.

We could spend a दिन making memories.
या half the night just talking on the phone.

Whatever! Whatever!
I'm ready to do whatever turns आप on!

Whatever turns आप on.
Whatever tears आप up.
What's what I would do for the name of love.
Together. Forever.
I'm ready to do whatever turns आप on.

We could go out to the symphony.
read more...
Guide by steph86 posted ·3घंटे पहले
fan of it?
save
This ain't a happy song
y little sing-a-long
The kind आप put
The चोटी, शीर्ष down to

It ain't a feel good
Happy ending Holywood
Story where the dreams come true

It ain't a candle-lit
Michael Bolton hit
Meant to get आप in the mood

This is the bad ass
Mad as hell song
I'm dedicating to you

I hope it makes आप squirm
I hope it makes आप cry
Gets all up in your head
And keeps आप up at night
I hope it breaks your heart
Just like आप broke mine
And आप come crawling back
So I can sing आप my
I'm gone song

This is the best song anybody, anywhere
Is ever gonna write about you
So real, so true
So much feeling in it too
It doesn't even need to rhyme

I was gonna talk about
How we coulda worked it out
And all the प्यार you're gonna miss

But that just felt wrong
That would be a pretty song
read more...
Guide by steph86 posted ·3घंटे पहले
fan of it?
save
If आप came here looking for something
Laid back sweet and slow
Before this thing gets rolling
Something आप oughta know

Might be a little too though for you
Might be a little too fast
'Cause I live every single night
Like it might be my last
If आप think आप can handle that

Alright!
Here we go baby
Come on!
Gonna get crazy
When I do it
I damn sure do it up right
Start with a rock and roll party
Mix in a whole lot of naughty
Stir it up
'Til it feels just right
And आप just might have the best damn night of your life

So if you're सेकंड guessing
Better walk away right now
'Cause once this rocket launches
Ain't no bailing out

Might get a little too hot for you
Might go a little too far
But if आप think you're ready
And want to blow this place apart
Gotta do it with all your heart

Alright!
read more...
Guide by steph86 posted ·3घंटे पहले
fan of it?
save
Somebody's gonna pay for the way that आप walked on me
Somebody's gonna pay for the way that आप lied
Somebody's gonna learn that something आप just don't do to me
Somebody's gonna pay for the way that I cried

The only way to get back at आप is with someone new
Someone who can be there all the time
I know it's wrong and assuring it's cruel
But I'm gonna break your दिल the same way आप did mine

Somebody's gonna pay for the way that आप walked on me
Somebody's gonna pay for the way that आप lied
Somebody's gonna learn that something आप just don't do to me
Somebody's gonna pay for the way that I cried

Never again will I ever depend on such a foolish thing
No और will I दिखाना my hidden side
I open my दिल and I open my soul and I told आप this
And all आप did was take me for a ride

Somebody's gonna pay for the way that आप walked on me
Somebody's gonna pay for the way that आप lied
read more...
Opinion by Windwakerguy430 posted ·15घंटे पहले
fan of it?
1 fan
save
Boy: (Looking at a bicycle in the window) Mommy! Mommy! I know what I want for Christmas!
Mom: That's lovely, sweetie. Why don't आप write a letter to Santa about it
Boy: Okay!

Boy: (Writing a letter) Dear Sa-...Sa.... Who was it for again. Eh, I'm sure I'll manage (Writes down his thoughts on the letter)

Boy: (Places the letter in the mail)

Boy: (Looks inside the mailbox to find a red envelope and opens it) Dear Youngster. It has come to my attention that आप wish for a wonderful red bicycle. I can give आप this if आप wish, but only on one condition. (Looks up from the letter) Anything for my red bike

Mom: (Climbs into bed)
Dad: So, is everything ready for क्रिस्मस morning?
Mom: Yep. Presents are set up and our little boy is tucked in bed
Dad: That's great. Now, certainly you'd agree that I've been a good boy this year
Mom: (Giggles) Honey, stop it!
Dad: Oh, come on! We can have a little fun, can't we?
read more...
Opinion by MTahmisian posted ·20घंटे पहले
fan of it?
1 fan
save
Stranger Things 2
Yes, I’m a प्रशंसक of the hugely लोकप्रिय Netflix Original Stranger Things. If this seems out of character compared to mostly everything else I love, it totally is, since the only reason I watched it in the first place was pressure from the male members of my family who had binged it and loved it. Anyway, so a few months ago, I wanted to watch something with my dad….who would only stay up with me….if I tried the first episode of Stranger Things. I wasn’t even sold after that (don't judge) and it took a couple और forced episodes to really get into it, but after the finale of Season 1, I was really enjoying it. Fast आगे to now, I’ve watched both seasons and now, just after it has been renewed for a third season, I am ranking the characters with probably some very unpopular opinions. I'm actually surprised no one has done this on फैन्पॉप yet! Anyways, here goes with ranking the cast across the current two seasons:


1. Kali Prasad


Yes, it’s probably an uncommon choice, but I was impressed with Kali who was introduced in S2. I want to know और about her and see और of her amazing powers! There wasn’t much irritating drama attached...
read more...
Opinion by kb00025 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Hello Ellen,

My wife would watch your दिखाना everyday, she always कहा however here दिन was going that आप would cheer her up. I लॉस्ट my job in August and it has been a major struggle getting by. We have a 6 साल old son that is so excited for Christmas, it brakes my दिल to look at him because unless things turn around there wont be a क्रिस्मस for him. I started to watch your दिखाना as well, I know what my wife means now because for an घंटा a दिन I can smile and forget about all that is going on and wanted to thank आप for making me smile and forgetting life's struggles just for a little bit of my day.
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
आप musta got your play book
From a tabloid magazine
Full of trashy lies
And schemin' behind the scenes
आप were hittin' on my baby
The first time I turned my back
Did आप really think that I
Was gonna let आप get away with that


You're a dumb bitch
आप must think that I am like a smart bitch
Wouldnt step across that line
Cuz this कुतिया, मतलबी is gonna cut आप down to size
Teach आप not to mess with whats mine
आप dumb bitch


I'm a good woman
Lookin' in a no good womans eyes
आप knew what आप were doin'
Now its too late to apologize
Maybe this'll teach you
Not to try that trash again
And save another woman
From your slutty shenanigans


You're a dumb bitch
आप must think that I am like a smart bitch
Wouldnt step across that line
Cuz this कुतिया, मतलबी is gonna cut आप down to size
Teach आप not to mess with whats mine
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Baby tell me how this प्यार got so tough
Cant आप believe that my all was enough
My दिल is broken and my face is in my hands
So many unspoken words ill never understand


Baby baby dont apologize
Sometimes we have to निगलना, निगल, निगल संकलन our pride
It says it all in your eyes
But I just cant let आप see me cry
Cause I really dont wanna say goodbye
And it hurts me so baby please please
Dont apologize


Its not easy and I dont wanna let go
But before I do theres something आप should know
Someday you'll look back and see what you've done
The life आप missed out on could've been the one


Baby baby dont apologize
Sometimes we have to निगलना, निगल, निगल संकलन our pride
It says it all in your eyes
But I just cant let आप see me cry
Cause I really dont wanna say goodbye
And it hurts me so baby please please please
Dont apologize


read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Dont just sit there on that highback bar chair
Asking me to play this stupid game
Dont tell me that your hearts on आग or
That your burning with desire
This ship we're on is going down in flames
No I dont want to play
I think I'll just walk away


Cause I'm no good at pretending
You'd know it if I tried to lie
If its over and आप see it ending
Well lets just say goodbye
Cause I'm no good, no good at pretending


Dont look at me with those eyes
Those baby blues cant deny
That you've been seen with other girls
Dont blame it on them neon lights
या old number 7 nights
It gets a little crowded in your world
आप just make one और mistake
And it wont be your दिल I break


Cause I'm no good at pretending
You'd know it if I tried to lie
If its over and आप see it ending
Well lets just say goodbye
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Its been awhile, since I took the time out
आप must think I forgot how
To make आप feel the way I used to
Nothing else mattered but you
Well tonight that woman आप used to know
She'll be waiting for you, when आप get home


Ill barely give आप time to get through the door
Then ill lead आप down the hall, for a little more
And ill प्यार you, I'm gonna प्यार you, so right
You'll be glad you're mine
When आप come घर tonight


We wont need candles, we wont need words
Forget about dinner, just let it burn
I'm gonna be a little busy, taking my time
Whatever आप want baby, ill let आप decide
Gonna make आप remember the touch of my hand
What the प्यार of a woman, can do to a man


And ill barely give आप time to get through the door
Then ill lead आप down the hall, for a little more
And ill प्यार you, I'm gonna प्यार you, so right
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Honey, I dont know why
Its taken all this time to figure out
But darlin', the tears and the sweat
Were just bricks that we let weigh each other down
The highs and the lows
Baby dont we know it well
But what we've built together
Makes us stronger than ever


I'm fallin' all over again for you
And baby dont आप know the truth is
I'm hoping your दिल will catch mine when I do
When I do, cause I'm fallin' all over again, baby for you


Baby, we've had out share of the
Battles that wear us both to the ground
But lately, ive come to find
That ol' flame in your eyes hasnt flickered out
Theres not a line on my face
I would ever erase
And baby, आप gave me a few
But through all that we've weathered
When I never saw it getting better than I started


Fallin' all over again for you
And baby dont आप know the truth is
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Well I've been known to get a little dirty
These arent the gentlest of hands
I can slap take out a बीयर, बियर when I get thirsty
Oh yeah I can
I work harder than a lady oughta have to
I aint complainin' thats just life
But when I come घर through that door boy I expect you
To do a whole lot और than hold me tight


Make me feel like a woman
Get in touch with the soft side of me
I dont just want आप to प्यार me
I mean for आप to set me free
No dont आप hold back nothin'
Leave me और than satisfied
Make me feel like a woman
And ill दिखाना आप what a real woman feels like


Well ill spell it out so आप dont have to wonder
What it is that really turns me on
Baby I aint tryin' to steal your thunder
Its the lightinin' I want
I may not be god's gift to creation
But I know how to make आप think I am
So whats it gonna be boy, time's a wastin'
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Why is that man taking up my time
Breaking me down cause he's beggin' for a dime
Why don't he get a job


Why is that girl holdin' up the line
Don't she know I got somewhere to be
Got a busy life
Why don't she hurry up


Sometimes it feels like they're all against me
Standing in my way


What if these strangers are telling me something
Oh I gotta slow up I'm always in a rush
What if the strangers are really my lessons
And the little I have is gonna be enough
Maybe I should be thankful
And stop being so ungrateful
For all of these strangers
'Cause what if they're angels
What if they're एंन्जल्स from above


So what if those kids
That are crossing the road
Are keeping me from somewhere
I'm not yet supposed to go
And their teaching me patience, patience


We're all living like we're all made from steel
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
I got a fast car, बास cranked hard
Ive got green lights
Up and down the boulevard
Ive got a fast car, and I know how to drive it
All the boys sneak a peak
Whey they pull up अगला to me
I just give them a little wink


I'm going out, out of my mind
Whats it to you
I'm driving along to a freedom song
Sweet hallelujah, hallelujah


Ive got a leather skirt, ब्लाउज buttoned to flirt
Ive got six inch heels
Like a lady at work
Ive got a leather skirt, and I know how to use it
All the boys stop and stare
Through the tinted window glare
Hit the gas, leave ‘em sitting there


I'm going out, out of my mind
Whats it to you
I'm driving along to a freedom song
Sweet hallelujah, hallelujah


I'm going out, out of my mind
Whats it to you
I'm driving along to a freedom song
Sweet hallelujah, hallelujah
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
I just cant get used to livin' in this ring
Round after round with no referee
And I'm tired of havin' no one in my corner
Blood, sweat, and tears are fallin'
No one to wipe me down no
Its a dirty game we play and the punches sting
Jab left, jab right
घंटी, बेल never rings


आप break me down I watch आप cry
Its a vicious cycle baby arent आप tired
My gloves are comin' off this aint no life
Even if it means we die
I call the fight


I'm gonna lay my weapons down now at your feet
Get up, walk away
Baby dont call my name
Gonna find a प्यार that's soft and soothing
To touch my skin, किस my lips
Maybe I'll learn to trust again
And I'll cry a million tears for the wounds so deep
Forever I will be
Haunted द्वारा the memories


आप break me down I watch आप cry
Its a vicious cycle baby arent आप tired
My gloves are comin' off this aint no life
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
I left a diamond ring on the table
Threw रात का खाना on the floor
I packed up everything I was able
I don't this no more
I wrote busted on the mirror in lipstick
Told him where to go in red
They shoulda had them cameras rollin'
'Cause the way I left


It was a Hollywood movie moment
Coulda sold tickets to the show
It kinda paints आप a picture don't it
It was a Hollywood movie moment


Tires smokin' out the driveway
Clothes burnin' in the yard
I left outta there drivin' sideways
Like some kinda big rockstar


It was a Hollywood movie moment
Coulda sold tickets to the show
It kinda paints आप a picture don't it
It was a Hollywood movie moment


I felt like Marilyn Monroe
The दिन she let Joe go


It was a Hollywood movie moment
Coulda sold tickets to the show
It kinda paints आप a picture don't it
read more...
Guide by steph86 posted एक दिन पहले
fan of it?
save
I drive a Chevrolet pick up truck
American made that's how I was raised up
I like the boys with the southern drawl
Lord knows it's sexy when they say हे yall


I don't get into no politics
I like to kick it out in the sticks
Gotta have a little मकई की रोटी, cornbread on my plate
I come from the country, hey, hey


Are आप with me, can आप feel me
Do आप like bandit and his trans am
Hank and the Bama Band
Are आप घर grown, yeah, are आप country strong
Are आप loud are आप proud, is this a party crowd
I wanna know right now
Are आप with me


I party hard on Saturday
Make a little with my hands to earn my pay
प्यार makin' प्यार in a feather बिस्तर with my sweet thang
Make a girl pray for rain


Are आप with me, can आप feel me
Flying down a dirt road, stop sign bullet holes
Are आप घर grown, yeah, are आप country strong
read more...
List by deedragongirl posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Lily James!
If डिज़्नी were to make a live action film featuring a brand new heroine. Here are my dream casts and why!

1) The Heroine (Lily James)

I would प्यार to see her act in another डिज़्नी film, considering that she played सिंडरेला in 2015. She should play a good heroine in this!

2) The Mother (Paige O' Hara)

The voice of Belle, I noticed that she looks like an elderly version of Lily James at some point, if the movie is out, I can tell that she and Lily James could have a strong chemistry together as mother and daughter.

3) The Father (Hugh Bonneville)

He is the perfect choice for Lily James's character's father and he is also from Downton Abbey, he's very convincing and cool at the same time.

4) The Boyfriend (Richard Madden)

Lily's costar from Cinderella, I प्यार the strong chemistry with Lily and I hope that they could be together in real life.

Do आप Agree?
read more...
Fan fiction by abbygrace posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Quinn stared at the window. Her long black hair glimmered with its midnight blue highlights. She wore a blue headband, with a green barrette, that matched her green eyes. She wore s midnight blue sweater (exactly like Dawn’s but blue). She had on a tight black mini स्कर्ट and black tights. She wore camo boots and a small hemp. She had pale skin and midnight blue lips. The fourteen साल old saw her mother’s car drive into the driveway. Our walked a woman with black hair in a small tiny ponytail with a small midnight blue ribbon lace. Like Quinn, she had the same face but with dark eyes.
read more...
Fan fiction by Peaceandlove67 posted एक दिन पहले
fan of it?
2 fans
save
One Saturday, Laura sat in her dorm room and cried. She was still sad about being dumped द्वारा Kurt. Suddenly, she heard a knock on her door. She went to see who it was. It was Mel. Mel said, "There's no need to cry alone. Ian and I are going out. Would आप like to come?" Laura said, "Well, I suppose it's better than sitting in the dorm room crying over someone I really shouldn't be crying over." Mel said, "It's okay to cry. I know you're hurting. I think that a change of scenery might help." Laura got ready and went out with Mel and Ian. At one point, Ian said, "Laura, आप told me that आप used to practice self-harm. Would आप be willing to tell me why?" She said, "I don't know." Mel said, "It's okay, Laura. आप can tell us. We're your friends." Laura said, "Well, when I was growing up, I couldn't make friends. I tried to be friendly with my schoolmates, but they never wanted to play with me या anything. द्वारा the time I was in middle school, the bullying picked up, and so, I cut to cope. द्वारा the time I was in high school, I had very few friends, but I never got close with them." Ian and Mel were deeply touched. Laura then said, "I'll admit that I was thinking about doing it this...
read more...
Opinion by fansfunsz posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Un b-tI lo faccio spezzare come una borsa da viaggio
B-tch parla della regina, quando assomiglia a un topo da laboratorio
Sono Angelina, tu Jennifer
Forza b-tch, vedi कबूतर si trova Brad
Ice mio polso e io piscio su b-tches



Puoi succhiare il mio diznik se lo prendi solo lo è
Non ti piacciono i disses, dammi dei baci
Sì, sanno che cos'è questo, dando questo al business
Perché mi fermo e sto facendo lo stunt, ma non sono uno stuntman
Sì, sto ballando in Giordania, ma non sono un saltatore
Le B-play suonano dietro perché sanno che sono il front man
Mettimi sul dollaro perché sono loro che si fidano
Ayo SB, qual è il buon funzionamento di f-cks?
Spediamo il platino, ma le spedizioni avvengono in legno
I pannolini erano zappe ma la mia cucina era buona
Vorrei, desidero, desidero, desidero, desidero, desidero
ch
[Gancio]
Sei una stupida zappa, tu a, tu una stupida zappa (x3)
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted एक दिन पहले
fan of it?
save
As Johnny was being forced to walk down part of the trail द्वारा a man with an AK47, he noticed some wires to the left.

NS Man 79: Keep moving. Don't stop at all.
Johnny: I won't stop until आप tell me to.
Narrator: He brought me to a small camp. Several और enemies from Norfolk Southern were द्वारा a fire, accompanied द्वारा two और prisoners.
Jess: *Sitting अगला to Kate* For the last, goddamn time, we had no clue about your presence! The two of us were simply out for a walk! It's called a nature trail for a reason!
NS Man 96: Do not lie to me! We knew आप were coming. The trail was wired! Look at this. *Forces Jess to stare at a monitor, दिखा रहा है the entire trail in green* We noticed a red spot, and saw आप two walking towards us.
Kate: We're not even armed.
NS Man 96: We're not taking chances. *Looks at Johnny* What is this man doing here?
NS Man 79: He is the one responsible for wrecking our train in Phillipsburg.
Johnny: I was also unaware of your presence here.
read more...
Opinion by fansfunsz posted एक दिन पहले
fan of it?
save
I get it cracking like a bag bag B-tch talkin she the queen, when she looking like a lab ratto I'm Angelina, te Jennifer Come on b-tch, te see where Brad at Ice my wrist's and I piss on b-tches te can suck my diznik if te take this just is te don't like them disses, give my culo some kisses Yeah they know what this is, givin this the business Cause I pull up and I'm stuntin' but I aint a stuntman Yes I'm rockin' Jordan but I aint a jumpman B-tches play the back cause they know I'm the front man Put me on the dollar cause Im who they trusting Ayo SB, whats the f-cks good? We ship platinum, them b-tches are shipping wood [Hook] te a stupid hoe, te a, te a stupid zappa (x3) te a stupid hoe, (yeah) te a, te a stupid zappa te a stupid hoe, te a, te a stupid zappa (stupid, stupid) te a stupid hoe, te a, te a stupid zappa (stupid, stupid) te a stupid hoe, te a, te a stupid zappa (stupid, stupid) (stupid, stupid) [Nicki Minaj] Look bubbles go back to your habitat MJ gone and I aint having that How te gon' be the stunt double to the nigga monkey superiore, in alto of that I'm in the Phantom looking hella chonky Ice my wrist's and I piss on b-tches te can suck my diznik if te take this just...
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Johnny: *Driving his घोड़ा down Interstate 12 in Flemington. He reaches an intersection, and turns left as the light turns from green to yellow*

Episode 5: Let's Break The Ice

Narrator: Before heading for South Carolina, I wanted to check out a nice park I used to go to as a kid. It's called Minebrook Park. It's got a playground, and two trails.
Johnny: *Gets out of his घोड़ा in a parking lot with stones, and makes the घोड़ा go back into his watch*
Narrator: My प्रिय trail out of the two was the one that went through the trees, and alongside the stream. It was very cold today, and most of the water in the stream turned into ice.
Johnny: *Looks down at the ice*
Narrator: When I was younger, my फ्रेंड्स and I would race ourselves on the ice. The stream went under a bridge, and we tried to get under there first. I was usually the winner, but I did lose a few times, getting either second, या third.

Special Guest Stars
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted एक दिन पहले
fan of it?
save
Song: link

Johnny: *Driving his green Mustang. He turns left, and heads for a parking lot*
Narrator: Phillipsburg, not far away from my home. It's actually 11 miles north of the town I live in. In my opinion, it's also the nicest town in New Jersey.
Johnny: *Parks his Mustang, and gets out with a suitcase*
Narrator: I was waiting for a train to arrive from the other side of the Delaware River. Just across from Phillipsburg, is the town of Easton Pennsylvania. We got word from the पंचकोण, पेंटागन that Norfolk Southern was helping a new Communist group ship stolen tanks out of the U.S, and into Russia. In return for the tanks, the Russians gave Norfolk Southern nerve gas, which they would use to stage accidents, and wipe out as many people as they could. Well this time, they weren't going to succeed.
Johnny: *Placing two C4 packs on the bridge, and runs back to a fence*
read more...
Opinion by luthorlex posted एक दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
Lola Burns (ToriKelly5) is my best friend. Merry क्रिस्मस to her and everybody on फैन्पॉप and everybody in the world.

I wasn't interested in friendship, until I met Lola Burns. Getting nice and supportive टिप्पणियाँ on my reviews from her was a real honor and made each दिन और exciting.

Lola and I became फ्रेंड्स due to being प्रशंसकों of similar things. Lola is my प्रिय person on Fanpop. Of course फैन्पॉप has several kind hearted, generous, talented, and cool people, but Lola is the best out of all of them. Her kindness and coolness are impressive. She is an amazing and cool person.

Lola has दिया so many wonderful thank yous to me, but she deserves so much और for being the most awesome friend in the world.

Thank आप Lola. There are no words good enough to properly describe how awesome आप are. Merry Christmas. I hope that आप have the best क्रिस्मस you've ever had this year.
read more...
Opinion by luthorlex posted एक दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
क्रिस्मस is on December 25th, but now is a close enough time to wish a really merry क्रिस्मस to क्वीन Heenim.

क्वीन Heenim has been a incredibly nice and helpful friend to me. I became फ्रेंड्स with her a few months पूर्व and she has already been a big help to me. क्वीन Heenim is 1 of the kindest, most supportive, caring, and helpful फ्रेंड्स that I know. I feel guilty for not being as nice as she is.

क्वीन Heenim is a writer. She is really talented and puts much और work and time into her stories than I do. I recommend पढ़ना all the stories she's written if आप have time to do that.

Thank आप for everything क्वीन Heenim. आप truly deserve to have a wonderful क्रिस्मस and I hope that आप do.

1 of the best presents that I've ever gotten on फैन्पॉप is the wonderful टिप्पणियाँ आप write.

Thank आप क्वीन Heenim. Merry Christmas.
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ...
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ...
read more...
Guide by Adrasso posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤBem, este é um artigo dedicado a todas as personas que Manuela foi capaz de absorver ao longo da série. Uma ode à multiplicidade e às várias dimensões dessa célebre protagonista.
1) Manuela Tsitelli - a primeira camada da personagem. Uma constante evolução ao longo da série. Aquela que acompanhamos desde os 12 anos até os 19 e da qual esperamos acompanhar muito mais
2) Victoria Allen - talvez a primeira persona criada por Manuela. Victoria se caracteriza por sua autoconfiança e pela segurança que empresta a Manuela. Características essas tomadas de uma ex-colega de escola que originou seu nome através de uma anglonização.
3) Catarina Reveda - ácida, Catarina surgiu quando Manuela se aventurava anonimamente pela Internet. Sempre transmite um comentário sarcástico ou uma opinião sincera a tudo que vivencia.
4) Manuela Ferrara -...
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ...
read more...
Opinion by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ...
read more...
News by Kraljica90 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ...
read more...
News by angielol posted ·2दिन पहले
fan of it?
save
Missy Higgins is set to release her fifth studio album for 2018!



Missy states from her One Plus One Interview (2017):

"Yeah, my अगला album is going to be released अगला साल [2018], and I know most of my songs are about life experiences, but I have been mostly listening to political संगीत lately. And yeah, my new album is about asking the big सवालों in life, rather than my experiences and I also think that it's not just about me but also the world and what is revolving around it. And yeah, definitely it will be a political संगीत genre."

I reckon 2018 will be Missy's साल and I can't wait to listen and to see her tour again! :D

आप can check her interview out here!!:
SOURCE:
YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hjAkpNz3frw

ABC iView: link
read more...
Opinion by Riku114 posted ·2दिन पहले
fan of it?
save
As someone who really enjoys looking into characters as relatable and all, I decided to make a सूची to keep track of them. They are kinda in most relatable to least, but not really honestly with how fluid this सूची is with my current mood and all. However, I think the first five are usually stuck within the चोटी, शीर्ष five most of the time.

Feel free to ask me about them - I may या may not explain why they are depending on how personal they relate and if Im willing to share.

✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧

✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧•◦•◦✦◦•◦•✧

...
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted ·2दिन पहले
fan of it?
save



Naboo, one साल before the events of A New Hope.

In one section of the planet, it was littered with destroyed vehicles, ranging from tanks, speeder bikes, and even a few AT-ST's. Not far away, was a damaged Tie Fighter, अगला to an old Arc-170. The radio was still on in the 170.

Announcer: This is the Coruscant Broadcasting Service. Here is the news. In an isolated part of the planet, a group of Generals said, with Naboo falling into the hands of the Imperials, The Battle of Coruscant, is about to begin.

Song: link


The Battle Of Coruscant

Imperial Pilot: *Flying a landing craft into the planet of Chevrelium*

Starring everyone in alphabetical order

Ben Affleck as Simon Ulson
Cruella as Enpa Noore
Daniel Radcliffe as Ken Nixon
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted ·2दिन पहले
fan of it?
save

Fast motion scene

Ralphie: *Running with Flick, and Schwartz to school*
Scut, and Grover: *ChasingRalphie, and his friends*
Randy: *Chasing Scut, and Grover* Come on आप guys, wait up.

At school.

Students: *Handing in themes to Miss. Shields*
Ralphie: *Places his theme on Ms. Shields desk*
Narrator: I knew I was handing Ms. Shields a masterpeice. Maybe Ms. Shields would be so thrilled with my assignment, that she would excuse me from theme लेखन for the rest of my life.

कल्पना time!

Ms. Shields: *Wearing red coat, with black hat that has two long black feathers on it* Look at these themes! Lousy! *Reading themes* What I want for क्रिस्मस is a baseball bat. आप call that a paragraph?! *Writes a big F on the theme, and reads the अगला one* Great amount of detail, but the margins! Margins! F!! *Writes a big F on the theme, and reads the अगला one* A new watch, and red pair of sneakers. *Writes a big F on the theme* If I have to give out one more- *Looking at Ralphie's theme* Well well. Ralphie Parker. Let's see what we got here. *Reading theme, and falls in...
read more...
Fan fiction by Seanthehedgehog posted ·2दिन पहले
fan of it?
save



Song: link

Special thanks to AquaMarine6663 for letting me use her three OC's, Aqua Marine, Double Scoop, and Blue Fedora.

Our main character for this story is a बछेड़ा named Ralphie. He will be narrating this story, taking place in Indiana, 1948.

Ponies: *Walking on sidewalk, looking at the snow*
Colts: *Running down सड़क, स्ट्रीट passing a yellow house*
Narrator: Ah, there it is. My old house. And there I am, with that ugly hat, and that dumb smile. No matter, क्रिस्मस was on it's way. Good old, lovely Christmas.

The song fades away as we get to the अगला scene in the center of town, later at night.

Band Ponies: *Playing Deck The Halls with trombones*
Narrator: Downtown, everypony was getting prepared to celebrate the glorious holiday.
read more...
Opinion by Canada24 posted ·2दिन पहले
fan of it?
1 fan
save
STORY ONE:

A car is violently flipped over.

"Yo! What the fuck!?" The passengers cried angrily.

"OPEN FIRE!" Officer Shane cried, and all the officers started killing the suspects, though they were no threat at all.

However, Shane ended up accidentally shooting police chief Rick Grimes, nearly killing him.

"Oh nooo... He's been shot because द्वारा the criminals" Shane called out nervously.

Shane and the officers ran over to the fading away Rick.

"By the way. If आप die या fall into a coma.. I'm gonna sleep with your wife" Shane's voice कहा as it was fading away.

-------------------------------------------------------------------

AT THE HOSPITAL

The doctor violently punches Rick while he was still unconscience.

"What the hell are आप do doing!?" Shane cried.

"My job..Sometimes people FAKE being in a coma. This man's not.. Unless.. The first पंच knocked him out.. Either way, we won't know for sometime" the doctor replied.
read more...
Fan fiction by Courtneyfan6 posted ·2दिन पहले
fan of it?
save
(Next दिन at school, Serena came into the classroom and met Brock and Dawn)
Brock: Is that your natural hair color?
Serena: Yeah.
Brock: It's gorgeous.
Serena: Thank you.
Brock: See, this is the color I want.
Dawn: This is Brock. He's almost too gay to function.
Serena: Nice to meet you.
Gary: Nice wig, Dawn. What's it made of?
Dawn: Your mom's chest hair! I'm Dawn.
Serena: Hi, I'm Serena. Do आप guys know where Room G is? "Health, Tuesday/Thursday, Room G ."
Dawn: I think that's in the back building.
Brock: Yeah, that's in the back building.
Dawn: Yeah, we'll take आप there.
Serena: Thanks.
(Serena, Dawn and Brock are walking in the hallway)
Brock: Watch out, please! New meat coming through!
(cut to the outside of the school)
Brock: "Health. Spanish." You're taking 12th grade calculus?
Serena: Yeah, I like math.
Dawn: Why?
Serena: Because it's the same in every country.
read more...
Fan fiction by Courtneyfan6 posted ·2दिन पहले
fan of it?
save
(The story starts when two people are getting their daughter ready for school)
Noah: This is your lunch, OK? Now, I put a dollar in there so आप can buy some milk. आप can ask one of the big kids where to do that.
Grace: आप remember your phone number? I wrote it down for you, just in case. Put it in your pocket, I don't want आप to lose it. OK? आप ready?
Serena: I think so.
Noah: It's Serena's big day.
(Grace started to cry as she hugs Serena)
I guess it's natural for parents to cry on their kid's first दिन of school. But, आप know, this usually happens when the kid is fine. I'm 16 and until today, I was home-schooled. I know what you're thinking. "Home-schooled kids are freaks."
(At the spelling bee)
Girl: X-Y-L-O-C-A-R-P. Xylocarp.
या that we're weirdly religious या something.
(at the farm)
Farmer Boy: And on the third day, God created the Remington bolt-action राइफल so that Man could fight the dinosaurs. And the homosexuals.
read more...
Opinion by HoltNLucy4Ever posted ·2दिन पहले
fan of it?
save
Ever since I first started watching Buffy The Vampire Slayer, I've always felt that एंजल was a better match for Buffy than Spike. To me, Bangel is the perfect couple and they're soul mates who are star-crossed प्रेमी like Romeo and Juliet. They've had to deal with things that no other couple have had to deal with but yet they've come out strong in the end. एंजल is the one that Buffy truly is meant to be with because she told him she was cookie dough and not fully baked while एंजल told her that he wasn't getting any older. They have been through a lot and I will always प्यार them. I've always been Bangel and I will always be Bangel. What they have is an epic प्यार story and one of forbidden प्यार because they're not supposed to प्यार each other simply because he's a vampire and she's the slayer. Anyone who would प्यार them like I प्यार them understands that they are meant to be together and even Sarah Michelle Gellar who played Buffy herself has कहा in interviews that Buffy belongs with एंजल and that she supports Bangel. I have always believed that they will end up together after Angel's prophecy is fulfilled and he is human once और because then Bangel can be together without...
read more...
Fan fiction by 80smusiclover1 posted ·2दिन पहले
fan of it?
6 fans
save
"Phew! What's that smell?" Exclaimed Jason as he and his gang walked along the riverside. One of the other members examined the pavement and noticed a trail that was evenly spread right up to the Tower of London. "Yuck! This must be Marmite yeast, and it leads right up there." He कहा as he pointed to the castle. As they got closer, they could hear संगीत playing. Rosie, Nicholas, Scruffy, and Buzzy had already went inside the गढ़, महल earlier at noon. Jason then asked, "Do आप think the hairball is inside that place?" Another member replied, "Maybe. We'll just have to go in and see." When the gang got inside and reached the courtyard, they decided to विभाजित करें, विभक्त करें up and look for Nicholas in each of the rooms. The first booby trap was activated when a member slipped on a patch of birdseed, which caused the ravens to swoop down and attack him. "Caw! Caw!" They squawked as they ate their खाना while biting him. In the Crown Jewels room, another trap was launched when an unsuspecting member touched one of the gems. It released a तोप that fired even और gems and hit him right in the head. Soon, all of Jason's gang members fell into Scruffy's and Buzzy's booby traps. Jason was the only one...
read more...
Opinion by HoltNLucy4Ever posted ·3दिन पहले
fan of it?
save
Ever since I first started watching Buffy The Vampire Slayer, I've always felt that एंजल was a better match for Buffy than Spike. To me, Bangel is the perfect couple and they're soul mates who are star-crossed प्रेमी like Romeo and Juliet. They've had to deal with things that no other couple have had to deal with but yet they've come out strong in the end. एंजल is the one that Buffy truly is meant to be with because she told him she was cookie dough and not fully baked while एंजल told her that he wasn't getting any older. They have been through a lot and I will always प्यार them. I've always been Bangel and I will always be Bangel. What they have is an epic प्यार story and one of forbidden प्यार because they're not supposed to प्यार each other simply because he's a vampire and she's the slayer. Anyone who would प्यार them like I प्यार them understands that they are meant to be together and even Sarah Michelle Gellar who played Buffy herself has कहा in interviews that Buffy belongs with एंजल and that she supports Bangel. I have always believed that they will end up together after Angel's prophecy is fulfilled and he is human once और because then Bangel can be together without...
read more...
Opinion by HoltNLucy4Ever posted ·3दिन पहले
fan of it?
save
Ever since I first started watching Buffy The Vampire Slayer, I've always felt that एंजल was a better match for Buffy than Spike. To me, Bangel is the perfect couple and they're soul mates who are star-crossed प्रेमी like Romeo and Juliet. They've had to deal with things that no other couple have had to deal with but yet they've come out strong in the end. एंजल is the one that Buffy truly is meant to be with because she told him she was cookie dough and not fully baked while एंजल told her that he wasn't getting any older. They have been through a lot and I will always प्यार them. I've always been Bangel and I will always be Bangel. What they have is an epic प्यार story and one of forbidden प्यार because they're not supposed to प्यार each other simply because he's a vampire and she's the slayer. Anyone who would प्यार them like I प्यार them understands that they are meant to be together and even Sarah Michelle Gellar who played Buffy herself has कहा in interviews that Buffy belongs with एंजल and that she supports Bangel. I have always believed that they will end up together after Angel's prophecy is fulfilled and he is human once और because then Bangel can be together without...
read more...
Opinion by HoltNLucy4Ever posted ·3दिन पहले
fan of it?
save
Ever since I first started watching Buffy The Vampire Slayer, I've always felt that एंजल was a better match for Buffy than Spike. To me, Bangel is the perfect couple and they're soul mates who are star-crossed प्रेमी like Romeo and Juliet. They've had to deal with things that no other couple have had to deal with but yet they've come out strong in the end. एंजल is the one that Buffy truly is meant to be with because she told him she was cookie dough and not fully baked while एंजल told her that he wasn't getting any older. They have been through a lot and I will always प्यार them. I've always been Bangel and I will always be Bangel. What they have is an epic प्यार story and one of forbidden प्यार because they're not supposed to प्यार each other simply because he's a vampire and she's the slayer. Anyone who would प्यार them like I प्यार them understands that they are meant to be together and even Sarah Michelle Gellar who played Buffy herself has कहा in interviews that Buffy belongs with एंजल and that she supports Bangel. I have always believed that they will end up together after Angel's prophecy is fulfilled and he is human once और because then Bangel can be together without...
read more...