टेककेन Wall

Next Previous

दिखाया जा रहा हैं 1-10 में से 24 वॉल एंट्री

smile
Itachi_Boy कहा …
Can't wait for टेककेन 7 FR! :) This is gonna be the best fighting game ever imo. पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
heart
behetalian कहा …
me and my dad played this game all the time when i was little.
i still प्यार this game. its such a classic! पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
heart
Ratchet129 कहा …
I प्यार टेककेन पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
smile
hanhclubbl02 कहा …
Hi all, i'm new member. Add प्रशंसक me ^^ पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
big smile
ARIEL-RAPUNZEL कहा …
On the 3rd, 4th and 5th of October, Namco Sugamo arcade in Tokyo and the Namco Nipponbashi arcade in Osaka will house टेककेन 7 cabinets and allow people to play the new game on free play mode. पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Looking आगे to this :D एक साल  से अधिक पुराना
surprise
Astradyne कहा …
First Teaser for टेककेन 7, folks...looks great!

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=XGhz1JqqnIg पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Yeah , I प्यार every टेककेन game but seriously guys , Story is just a joke. एक साल  से अधिक पुराना
nihonphilia कहा …
This whole club is about women.... पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Articuno224 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
What do आप mean? It isn't only about women... एक साल  से अधिक पुराना
nihonphilia टिप्पणी जोड़ा गया हे…
A majority of it is, undeniably. Surely आप have seen how many pictures there are of "all the women in Tekken". But it's not a club I visit often... एक साल  से अधिक पुराना
nagato821 कहा …
How to increase graphics and make the game look good in टेककेन 6(Xbox 360/PS3)
1.Go to "Options" in the Main Menu
2.Go to "Other Options"
3. Put Motion Blur on: Off
4.Put the Type on: "Type C" पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Thank आप very much bro, thanks for help! एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Will it work on HD टेककेन tag 2? एक साल  से अधिक पुराना
nagato821 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
I only know Motion Blur OFF एक साल  से अधिक पुराना
smile
Articuno224 कहा …
हे anyone want to शामिल होइए the King spot?

link पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
Thanks I have joined, king is one of my favourite characters.. एक साल  से अधिक पुराना
tekken_charlie कहा …
How do आप add a cover photo? पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Nariko कहा …
I wanna play टेककेन tag 2 :(( पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
shadownnja टिप्पणी जोड़ा गया हे…
That game is awesome!!!!!!!! एक साल  से अधिक पुराना
heart
IM-A-DEPP कहा …
Hey..Tekken is my fav Fighting Game...and Nina is my fav char
If आप like Nina ..Join her Club

link पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
fansfunsz कहा …
i have got it पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
angry
Itachi_Boy कहा …
टेककेन Sucks forever kof is no. 1 पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
nugget14 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
F**k off! No way टेककेन rox! BTW y r u even here if u hate it? एक साल  से अधिक पुराना
IM-A-DEPP2 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
lol...if आप really hate टेककेन then why did आप joined this club ? एक साल  से अधिक पुराना
BellaMetallica टिप्पणी जोड़ा गया हे…
IM-A-DEPP2 - Thank you. आप speak for all of us लोल <3 एक साल  से अधिक पुराना
monkeyrockla कहा …
Hell yeah TEKKEN!!!! i powned at Neko Con BITCHES!!!! लोल पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
hmmm
vickHBK कहा …
what is a good link to play टेककेन online पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
big smile
gumble कहा …
hey! if आप would be so generous to शामिल होइए my Lilli Rochefort club!
If आप are a प्रशंसक of her ofcourse:) add as many questions, picks, images, videos, क्विज़ as आप please! write on the दीवार and आप will gain a प्रॉप for my thanks for joining:) पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
StarGirl1721 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
alright give me the link एक साल  से अधिक पुराना
wink
OfficialJulia कहा …
Better add me as a fan! I'm Julia Chang! I have my club named OfficialJulia. पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
big smile
Itachi_Boy कहा …
टेककेन Is The Best!!
plz,plz,plz......
शामिल होइए the kazuya mishima club पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Itachi_Boy टिप्पणी जोड़ा गया हे…
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy! एक साल  से अधिक पुराना
StarGirl1721 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
I did एक साल  से अधिक पुराना
gumble टिप्पणी जोड़ा गया हे…
i yes! एक साल  से अधिक पुराना
Shijune कहा …
टेककेन tag 2? पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
Nariko टिप्पणी जोड़ा गया हे…
sounds great uh? :) एक साल  से अधिक पुराना
laugh
Aisuanime कहा …
टेककेन 7 already in development! Yez! पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
naira_medina_p4 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
really?! :O एक साल  से अधिक पुराना
JunKazuya4ever कहा …
I प्यार this soooo much...im totally obsessed पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
VioLAPlaYer239 टिप्पणी जोड़ा गया हे…
आप are not alone. XD एक साल  से अधिक पुराना
wink
SasuCook कहा …
टेककेन is my first and प्रिय game for PS! :D पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना
heart
Hwoarangfan2010 कहा …
I LOOOOOOOOOOVE टेककेन WOOO पोस्टेड एक साल  से अधिक पुराना