बिना सोचे समझे Mission: MAKE बिना सोचे समझे club बिना सोचे समझे again.

BlindBandit92 posted on Mar 03, 2012 at 09:48PM
Whoever is willing to make an effort for this cause post here. I'm trying to get a group of people so this can be accomplished. Random isn't random anymore and it sucks. I like Hetalia and all of the popular things but it's gone too far alot of the members don't give a shit about it.


WARNING: To anyone that disagrees with me and starts a heated argument with me about this. I WILL NOT take any prisoners so do not start shit. IF you represent your opinion respectfully I will do the same.

बिना सोचे समझे 17 उत्तरों

Click here to write a response...
एक साल  से अधिक पुराना BlindBandit92 said…
Since fanpop is glitching I have no choice but to post here. I like Hetalia but alot of people is annoying the shit out of other people with it. You can post it but everyone is going overboard with it. And it's annoying. The other popular subjects that are being posted needs to stop being so mainstream as well. It's annoying.

Anyway I wanted to edit my forum with this but fanpop is being glitchy.
·5महीने पहले SilentForce said…
New mission now:
MAKE RANDOM GREAT AGAIN
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
I wholeheartedly agree. Hear me out now.

We are going to build a wall. A great, GREAT wall and guess what? We are going to make each Hetalia Fan pay for it !!!!
·5महीने पहले SilentForce said…
^Indeed,we need the wall to keep those damn Hetalia fans out of our wholesome website
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
^ Damn right. We have established a good Christian Server right here and we ain't letting it go to waste !!!!
·5महीने पहले BlindBandit92 said…
Okay guys really??? lmfao. It's fucking 6 years.
·5महीने पहले Riku114 said…
^I know right? XD
·5महीने पहले 2ntyOnePilots said…
XD ,..,.,,.
·5महीने पहले JetBlack__ said…
I knew this was not new because Blind stop giving a shit long time ago.
last edited ·5महीने पहले
BlindBandit92 commented…
YUP ·5महीने पहले
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
6 fucking years are nothing compared to the duty we share of preserving this Club's Randomness. This shall be preached !!!!
·5महीने पहले BlindBandit92 said…
"smh"
·5महीने पहले BlueDopamine said…
laugh
I laughed for 2 minutes. XD Thanks, Kevin.
BlindBandit92 commented…
Yw I guess लोल ·5महीने पहले
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
Honestly, just lighten up people and see the bigger picture in here. Randomness remains a hot topic !!!!
·5महीने पहले thaslimjiim said…
New New Mission Make ThaSlimJim gay again
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
All that aside, it is funny to consider that Trump stole from Blindy. It is confirmed. Do not let anyone else tell you otherwise !!!!
·5महीने पहले SilentForce said…
^Just one of the many reasons why Trump sucks ass!!!!!!!!!!!!!!!
·5महीने पहले TheLefteris24 said…
^ Losers such as Donald Trump use Fanpop to gain publicity for themselves. They are strictly third rate !!!!