इस प्रश्न का उत्तर दो

माइकल जैक्सन सवाल

have आप ever kissed michael on something like on tv,card,etc?

*
yes but i do it differently, when i leave the room i look at my posters and say i प्यार u michael and then blow a किस at the posters lol. But i always किस my phone because my background is him!!!!! x)
icebabe97 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Dose anyone here think I टिप्पणी दे too much?
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
yes i do but i did the same thing on the poster , tv, and much और when i think of him.
dmford2 posted एक साल  से अधिक पुराना
 sahdow802 posted एक साल  से अधिक पुराना
next question »

माइकल जैक्सन जवाब

natasajackson said:
that's for sure,i do this every day!:pi have a card of him and i constantly किस it,also the screen in my mobile phone,i can't resist!!!!:D
even when i'm gonna sleep, i किस one of his posters in my room and i say"goodnight,my beautiful angel".:)<3
select as best answer
 that's for sure,i do this every day!:pi have a card of him and i constantly किस it,also the screen in my mobile phone,i can't resist!!!!:D even when i'm gonna sleep, i किस one of his posters in my room and i say"goodnight,my beautiful angel".:)<3
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Every night I do the same thing, I किस Michael's picture and then turn the lights out and say Good Night, Michael, I प्यार you!
peterdaddy posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I do it to every night and every morning... I have him on my computer screen and I किस him good morning या good night and I also have his gorgeous face on my phone and I किस him at work sometimes या if I am out and I tell him I प्यार him very much...
redhottstuff527 posted एक साल  से अधिक पुराना
Somo08816 said:
Too many times to count lol
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
sophiejvc said:
All the time
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
I प्यार your आइकन pic!!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
LiilacLottiie94 said:
Countless times!! XD लोल <3
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
tatajackson said:
yes yes yes!
i named my तकिया mike.i किस my तकिया everyday.when i wetn to bed,yes,i किस my pillow.i किस mike! when i saw his संगीत कार्यक्रम on tv,then yeah,i किस him,and i hold my तकिया so tight! hahaha
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
i किस a drivers license that has him on iti got from a store.its like a novelty item.i also किस him on tv!
sahdow802 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
yes,thats so fun! i प्यार to do it! :)
tatajackson posted एक साल  से अधिक पुराना
*
लोल आप GUYS ARE SO FUNNY BUT HONESTLY I DO ALL THESE THINGS TOO...LMAO XD
julialovesMJ posted एक साल  से अधिक पुराना
michaeljsgirl said:
YES YES YES!!!!! everything i have with Michael on it I've kissed countless times: tshirts, posters even my desktop background!!!
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
i just got a tshirt a couple days पूर्व but i wanna किस it sometime लोल
sahdow802 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
HAHA I like आप 2 आप guys make me smile!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
nadiyah said:
well i have this कमीज, शर्ट that can fit on my तकिया so i किस my good night
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Interesting
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
कुदाल big is your pillow? :/ JK
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
caligurl16 said:
Haha yup... Ive kissed my poster in my room a few times
<3
select as best answer
 Haha yup... Ive kissed my poster in my room a few times <3
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
wow!_sexy mj! <3
ayame posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Isn't he always!!!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
aitypw said:
No i think that this is so stupid.
But i had kissed him many times in my dreams.
select as best answer
 No i think that this is so stupid. But i had kissed him many times in my dreams.
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Thanks that makes me fell better!!! JK
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
bubbles0 said:
yes *blushes* i have a book with alotta picture of him and every page i turn i किस it :) also when im watching something on यूट्यूब about him, i pause it then किस the screen, the same when i look with pictures, i kinda get embarressed even though no one saw lolol :) this was the first mj picture i kissed :) i was like 6 ahaha
select as best answer
 yes *blushes* i have a book with alotta picture of him and every page i turn i किस it :) also when im watching something on यूट्यूब about him, i pause it then किस the screen, the same when i look with pictures, i kinda get embarressed even though no one saw lolol :) this was the first mj picture i kissed :) i was like 6 ahaha
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
I have a book to. I प्यार it has reproductions of tickets and those type of things!!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
omg लोल the pic आप पोस्टेड that आप कहा आप kissed...well i just kissed it!!! I JUST CANT HELP IT!!!!!!!1 लोल
julialovesMJ posted एक साल  से अधिक पुराना
hsmsuper1fan said:
yes of course!!!!!!!!!!!!!!!!!

select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
good answer! it's short, but tells alot!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
LostChild said:
That is an interesting question, but sure I do i'd think almost every MJ प्रशंसक dose.
I प्यार MICHAEL!!!!
God bless you
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
आप took the words right........ohh, wait this is my answer!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
NO WAY HE IS MINE FOREVER AND EVER!!!!!!!!!HE IS EVERY MJ प्रशंसकों KING!!!!!!
adreunna posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Glad I can make आप happy! God bless आप too
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
Epic-Keys said:
No.... that's kind of weird.

But yeh, in my dreams.
select as best answer
 No.... that's kind of weird. But yeh, in my dreams.
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
आप make me fell better!!!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
adreunna said:
I HAV AT डिज़्नी LAND IN 2005 DURING 2005!!!!!!!!!!!!!!I LEAVE THE ROOM AND SAY I LUV U MY SEX GOD THEN GIVE HIM A KISS!!!!!!!!!!!!LUV U MICHAEL JACKSON!!!!!!!!!!!!!!!!!
select as best answer
 I HAV AT डिज़्नी LAND IN 2005 DURING 2005!!!!!!!!!!!!!!I LEAVE THE ROOM AND SAY I LUV U MY SEX GOD THEN GIVE HIM A KISS!!!!!!!!!!!!LUV U MICHAEL JACKSON!!!!!!!!!!!!!!!!!
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Haha, cool pic
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
But,he is MINE!!!!
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
i like the pic
123pixie posted एक साल  से अधिक पुराना
1mjfan said:
hell yea all the time !! ppl think im krazy
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
haha :) I can believe that
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
*
ppl think iam crazy to dont worry
tahlia777 posted एक साल  से अधिक पुराना
julialovesMJ said:
ok everyone i admit... my michael poster above my bed... well i किस it every single night before i go to sleep and i talk to it 24/7 too. And wow i cant even count how many times i have kissed चित्रो of him and other things with him on it...I JUST WISH I COULD किस THE REAL MICHAEL!!!!!!!!!!!!! :'((
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
i agree too i do the same thing all the time my ppl think im carzy but im used to now i talk to him 24/7 365 i do प्यार him that much
ripkopmjj posted एक साल  से अधिक पुराना
ripkopmjj said:
guys i admit i किस my michael posters above and on the side my बिस्तर every morning and every nite and befor i leave my room i talk to him every दिन he makes me feel happy when im sad या upset
select as best answer
 guys i admit i किस my michael posters above and on the side my बिस्तर every morning and every nite and befor i leave my room i talk to him every दिन he makes me feel happy when im sad या upset
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
i do the same thing as u
tahlia777 posted एक साल  से अधिक पुराना
CME15 said:
Only once, on my "Thriller" poster.
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
billiejean808 said:
Yeah auctally i have this picture of MJ and i keep it under my तकिया and every night befor i go to sleep i किस it goodnight.
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
redhottstuff527 said:
I have kissed him many times on my computer, on posters I have in my room... I have kissed him too many times... But I प्यार to किस him and I can't stop...

select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
anouk1998 said:
Of course!!!!
who doesn't?
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
mjjennine said:
I किस his pictures all the time cause the प्यार I feel when I look at him is too much to hold in.Sometimes while watching tv I cuddle his picture.It makes me feel closer to him.
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
MJJILOVEYOU said:
I HAVE I किस MY PICTURES OF MJ AND POSTERS AND THE PC, AND THE TV SCREEN AND BOOKS. EVERYTHING WITH HIS चित्र ON!
select as best answer
 I HAVE I किस MY PICTURES OF MJ AND POSTERS AND THE PC, AND THE TV SCREEN AND BOOKS. EVERYTHING WITH HIS चित्र ON!
posted एक साल  से अधिक पुराना 
tahlia777 said:
i किस my poster every night and in the morning
i have kissed every single tv in my house and my nans house! i talk to this one poster every दिन
i know this is kind of wierd but i have this one poster that sleeps अगला to me i gess iam alone so much he makes me feel like i have some one to talk to about things that happen he is the one man i प्यार and always will
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
theonlyking said:
Of course I do, every प्रशंसक does. mjpeterpan knows about me lol
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
yep!!!!it's a long story...........i'm not going to tell anything!!!lol
mjpeterpan posted एक साल  से अधिक पुराना
*
ahahah yeah we trust आप to keep it a secret
theonlyking posted एक साल  से अधिक पुराना
msmj2012 said:
All the time! lol! Before I go to sleep, I किस Michael on the cheek and say goodnight yummy! Lol! या sometimes I'll blow kisses to my many many many pics of him! Lol!
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
chokladen94 said:
every night before i go to sleep i किस this picture of him. and yes i feel embarrassed but i just cant help but किस my Mikeybaby. and i have kissed him in my dreams many times too <3
select as best answer
 every night before i go to sleep i किस this picture of him. and yes i feel embarrassed but i just cant help but किस my Mikeybaby. and i have kissed him in my dreams many times too <3
posted एक साल  से अधिक पुराना 
next question »