इस प्रश्न का उत्तर दो

माइकल जैक्सन सवाल

Wouldn’t that be a fun idea !?

If all the प्रशंसकों here on फैन्पॉप come together somewhere and have fun and talk about MJ.. and ofcourse watch and listen to his video’s and Music!! That would be cool :D! I wish I could meet आप all in real life <3
 Wouldn’t that be a fun idea !?
*
i swear i was just thinking about this last night...
tynialuvsu posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I wish that too !!!
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Cool That would be great :D!
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
 MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
next question »

माइकल जैक्सन जवाब

iluvsmj said:
yes we should all
COME TOGETHER<333333333
select as best answer
 yes we should all COME TOGETHER<333333333
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Exactly :D!! प्यार the pic <3 thanks for answering.. प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
*
np
iluvsmj posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I just प्यार this picture!!!! so much!!!
liberiangirl_mj posted एक साल  से अधिक पुराना
liberiangirl_mj said:
I प्यार this idea so much!!!!!!!!! :)) It would be just great!! :))
to met all of आप in real.. to talk about MJ, to laugh, have fun... it would be incredible!!
प्यार आप all!!!!!!!
select as best answer
 I प्यार this idea so much!!!!!!!!! :)) It would be just great!! :)) to met all of आप in real.. to talk about MJ, to laugh, have fun... it would be incredible!! प्यार आप all!!!!!!!
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
I wish I could meet so many of आप !!
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
me too!!!! :*:*:*
liberiangirl_mj posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I would प्यार to meet आप all :D! Thanks for answering :) प्यार आप so much <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
MJforever8 said:
That could be great!!!! i wish we could do that!
why is the world have to be so big?? why can't it be so simple to meet each other??? ohh..
select as best answer
 That could be great!!!! i wish we could do that! why is the world have to be so big?? why can't it be so simple to meet each other??? ohh..
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
ahaha I agree :DD
Reis7100 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
प्यार आप ALL
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I agree too :S!! Thanks for answering प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
caligurl16 said:
OMG tell me about it!!! I think about this everyday, like if there was this huge फैन्पॉप convention, and all us MJ प्रशंसकों showed up, and we ate like पॉपकॉर्न and कैन्डी and talked about MJ and all that good stuff ;D That would be so much fun! =D
select as best answer
 OMG tell me about it!!! I think about this everyday, like if there was this huge फैन्पॉप convention, and all us MJ प्रशंसकों showed up, and we ate like पॉपकॉर्न and कैन्डी and talked about MJ and all that good stuff ;D That would be so much fun! =D
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
I thnk about it too !!! Michael would have wanted us to meet !! :(
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Yeah I think about it too :(!! Thanks for answering प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
idcwatitis said:
we should all meet at neverland one day...
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
aww thats sweet
niks95 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I agree..that's a dream..I wish it will come true
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Yeah we have to go to Neverland :D!! But I don't think that gonna happen :S!! Thanks for answering प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
paloma97ppb said:
Yeah! To be honest, I've been thinking about that and I think that it'd we a wonderful idea, we could all meet up in Indiana या Neverland! Aww it could be so cute.
select as best answer
 Yeah! To be honest, I've been thinking about that and I think that it'd we a wonderful idea, we could all meet up in Indiana या Neverland! Aww it could be so cute.
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Be*
paloma97ppb posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I प्यार this चित्र *.*
Reis7100 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
:X
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
yeah Indiana या Neverland thats a great idea of आप :D! Thansk for answering प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
mjkingofmyworld said:
That would be great.. OMg
select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Yes !!!
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Yeeeeees :D!! प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
RedLovesPrince said:
aww i wanna do that
select as best answer
 aww i wanna do that
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
We sure damn do !! And I प्यार आप guys so much !!
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
We have to do that :D!! I don't know how but we will find a way I think :P.. प्यार आप all <3 and thanks for answering
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
LostChild said:
That would be sooo wonderful and awesome and fantastic!!!! I'd प्यार to do that!!
I wish we could
select as best answer
 That would be sooo wonderful and awesome and fantastic!!!! I'd प्यार to do that!! I wish we could
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Me tooooo
House34 posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Me too :S! प्यार the pic ;D!! प्यार आप <3 and thanks for answering!!
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
*
आप welcome. प्यार आप और
LostChild posted एक साल  से अधिक पुराना
ILoveYouMJ said:
That would be amazing (:
I would have loved to do it :D !
select as best answer
 That would be amazing (: I would have loved to do it :D !
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
LMAOOO!! प्यार that pic!
MJLegacygirl posted एक साल  से अधिक पुराना
*
Thanks :D !
ILoveYouMJ posted एक साल  से अधिक पुराना
*
I wish we could :D! And the guys head looks like a potato :P.. ( de right one not michael :P) प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
Reis7100 said:
That would b fantastic, my dream is to go to Neverland या Indiana, meet आप all in real life and Be with आप all. Go take a walk, remember MJ and make a party. Listen music, dance, play some games, sing(I'm not very good), and eat ice creams, make a battle with water ballons....so much things. :DD
OMG...I प्यार THIS IDEA...OMG «33
select as best answer
 That would b fantastic, my dream is to go to Neverland या Indiana, meet आप all in real life and Be with आप all. Go take a walk, remember MJ and make a party. Listen music, dance, play some games, sing(I'm not very good), and eat ice creams, make a battle with water ballons....so much things. :DD OMG...I प्यार THIS IDEA...OMG «33
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
Me too :D! And your idea's are cool too thats what we are going to do when we all meet :D!! प्यार आप <3
MJJG posted एक साल  से अधिक पुराना
tatajackson said:
ohmy, my dream was about so damn real for me: someone (some fanpoper) making a proposal to mtv,and they aprrove it,and WE ARE,some choosen mj greatest प्रशंसकों get a chance to meet,and spending a WEEK together. we start to introduce our self to each other. and it was like... "cool! so आप are (your user name)??!!!!never thought i could finnaly meet आप directly" hahaha. we couldnt stop to talk about michael even we are going to sleep (who could get sleep if we all already together??) haha. and then we are going to some mj's historic places. and we make our own tribute for him...and many more!!!!

OHyeah im a major of dream. LMAAAOOO...

select as best answer
posted एक साल  से अधिक पुराना 
*
haha I wish that dream could come true! =P
caligurl16 posted एक साल  से अधिक पुराना
next question »