हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 54807 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 28951-29000 of 54807

एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
thank you although its beginning to creep me out slightly lol
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I'm on tumblr!

Same name as on here.
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
Can you link it?
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
im on tumblr too lol although i only recently really started posting lol, im having to learn photoshop all over again before i post image manips lol
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
Can you send me your custom html, so I can use the layout, with a different background :) x
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
link

Enjoy!
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
can i send you a what lol
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
Thank you. :)
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
big smile
you customise
then you go on theme
then you click on 'use custom html'
and copy and paste the thing :) X
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I dunno how use tumbley. :C
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
There there, GD. It'll become clear soon enough.
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
that thing for custom html is really long lol
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
big smile
haha GD neither do i lol you will learn as you go along i suppose lol
एक साल  से अधिक पुराना Ms_Mea said…
lol I'm reading such a good HP fanfic right now :D It's freakin' addicting!
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
What's it called?
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
big smile
Joda, can you send it
PLEEEEEEEEASEE :D x
एक साल  से अधिक पुराना harrypotterbest said…
Link it, please?


Homework sucks.
एक साल  से अधिक पुराना Ms_Mea said…
Why We Fight
It's a Dramione fanfic in which they both go back to the past and meet the Marauders. It's awesome!
एक साल  से अधिक पुराना Ms_Mea said…
If you're interested, here's the link: link
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
Saved to my faves. I'll get around to it at some point. :)

@Best: Doesn't it. I finished all my homework for the next two days, though...
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
G'night everyone. See y'all in the morning...maybe.
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xh­tml­1-s­tri­ct.­dtd­&qu­ot;­;
<!-- Fluid Theme v1.0, June 22nd 2009, Metalab Design, link -->
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml&q­uot­; lang="en">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<meta name="viewport" content="width=905, user-scalable=yes" />
<meta name="Description" content="{MetaDescription}" />
<title>{block:SearchPage}{lang:Sea­rch results for SearchQuery} - {/block:SearchPage}{Title}</title>
<link rel="shortcut icon" href="{Favicon}" />
<link rel="alternate" type="application/rss+xml" href="{RSS}" />

<meta name="image:Background" content="">
<meta name="text:Disqus Shortname" content="" />
<meta name="if:Enable endless scrolling" content="1">

<style type="text/css" media="screen">
/* Fluid Theme v1.0, June 22nd 2009, Metalab Design link */

last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
yikes pretty sure i did that wrong, apologies folks, snakes tell me when you have it so i can delete that really long post lol
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
...
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
night miss.
it was an accident i didnt know it would be really long
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Lol!
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
i edited it lol, i told you im just getting used to the thing lol i just figured out i only needed to copy paste the top bit lol
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
Awesome.
Now how do you put a background on it (Yeah, I can't figure it out.
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I dunno how to do the "About Me" section.
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
um you go to customise then appearance then choose a background image and then save
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
GD click customise then info and the description bit is the about me section
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Thank you!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
smile
your welcome
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
My tumbley has been updated!
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
Should I have this as my profile picture :L x
? x
 Should I have this as my प्रोफ़ाइल picture :L x ? x
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I dunno lol
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
!!!!!!!!
 !!!!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
UPDATE FOOL!!!!
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
angry
JNBFDHUWISJFDHBUEIDJBNSIAFNB
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
OH MY FUCKING GODS JUST SHOW MY DAMN UPDATES!!!
एक साल  से अधिक पुराना harrypotterbest said…
Yes, you should, Accio :)
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
haha GD chill lol haha im following you lol
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
big smile
yes snakes thats a cool pic
एक साल  से अधिक पुराना harrypotterbest said…
Five Biggerstaffs, including me, are online :D
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
NO I REFUSE TO CALM DOWN!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
haha go mess up s meyer's face on photoshop or something lol it may calm u down
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SHE'S UGLYYYYYYYYYYYYYY!!!!!

But this calmed me down.
 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOO SHE'S UGLYYYYYYYYYYYYYY!!!!! But this calmed me down.
एक साल  से अधिक पुराना jodarchy said…
im photoshopping or attempting to photoshop a dr sheldon cooper pic lol
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
big smile
Got to go to bed now >.< xx
NightyNight :) x
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Go BBT!

Bye Accio!