हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 54807 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 22601-22650 of 54807

एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
mischievous
That's great!! I love Twilight too!! It's my favorite time of day!!
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
Man, I have so much chocolate, it's riddikulus.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
How much? I have 10 boxes.
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
I have about twenty. Well, now I have 2 :L x
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
LOL, Accio.

Imma gonna change my avie now. :D
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
LOL.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Did you guys see that weird question just posted?
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I've got like 7 boxes of Kit Kats, a bag of M&Ms and a bag of chocolate chips.

On this spot?
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yeshhhhhhhh....

I changed it. :D
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
You mean the hp computers one? I saw that, it was odd.
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I didn't see it :/ What was it?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
GD. :D
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Changed it yet again. :P
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
No the question. I know what your icon was, lol.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
:P You just simply can't be bothered to see it yourself.

link
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I couldn't find the question. :(
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
LOL, you prat. XD
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
You didn't tell me it was a pick. >.< I could've found it that way, jeez.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I said it was a question... which it was. Gosh. WHY DOES NOTHING PLEASE YOU???????
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I DON'T KNOW, I'M JUST PICKY LIKE THAT! Thank you very much.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
OMGODS TAKE A CHILL PILL WOMAAAAAAAAAAAAN!!!!!!!!

Green Day is a reference to pot.
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
Ew gross. Sorry, I just have a GREAT dislike to cannabis.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yeah, I know. I was freaking shocked when I heard that, lol. But on a lighter note, it's also a reference to Sesame Street. XD
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I think I like that one better. xDD You wanna know something that shocked me? When I found out Blue, from Blue's Clues, was a girl.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
>:O BLUE WAS A GIRL???? BUT BLUE IS BLUE!!!!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना hsmgirl14a said…
I am watching the Goonies
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Wazzat?
एक साल  से अधिक पुराना hsmgirl14a said…
Its a movie directed by steven spielberg.
एक साल  से अधिक पुराना Ms_Mea said…
HAI!!!! :D
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
BLUE IS A GIRL

ELMO IS A GUY

BILLIE JOE IS GINGER

MY WHOLE LIFE'S A LIE!!!

^ Just a poem I wrote. :D
एक साल  से अधिक पुराना Ms_Mea said…
Nice Sissy lol
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yessssssssss... I'm destined to be a poet! Matty the Bloody Awful Poet Doctor Druid thing.
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
I love The Goonies! But my fav 80s movie is still Ferris Bueller. Who's Billie Joe?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
<-------- That's Billie Joe.

Ferris Bueller rocks!!! Two and a Half Men star FTW!!!
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
OH lol sorry, I fail. Wait. Matthew Broderick wasn't in Two and a Half Men, was he?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yeah, he's Alan. The other guy that Ferris's sis meets is the other star.
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
No, Alan's Jon Cryer. DUCKIE! ^^ Oh but, yeah, Charlie Sheen was in that movie. lol I fail.
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना hsmgirl14a said…
The goonies is one of my favorite movies.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Oh... right. LOL, I don't really care about celebrities' names. I just say, "That's the girl/guy from *insert other movie/tv show*!"
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
lol, I'm just kind of a movie buff. It's ok.
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
I prefer TV.
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
Okay, I have a dilemma over here guys...
I have to choose, Picnic, Dairy Milk, Daim or Double Deckers?
I canny decide :L x
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
What's your fav show? jw
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
What are they, Accio?
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Daim Accio.

My fav show is Buffy. SHAME ON YOU FOR NOT KNOWING!!!!!!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
Oh yeah, right. Crap, knew I was forgetting something. DON'T SMITE ME! :(
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
SMITE SMITE SMITE!!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना boolander25 said…
No spare me!!! D:
एक साल  से अधिक पुराना Italktosnakes said…
big smile
They are Chocolate Bars >.<
My favourite show is Doctor Who and Little Britain :) x
एक साल  से अधिक पुराना hsmgirl14a said…
Hi Everyone :)