हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 1000 Reasons Why Harry Potter Is Better Than Twilight

lauracullen66 posted on Aug 27, 2009 at 01:29PM
just start at one and see if you can get 1000

हैरी पॉटर बनाम ट्वाइलाइट 54807 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 15901-15950 of 54807

एक साल  से अधिक पुराना gurl_guhguh13 said…
@Accio that was epic. It should have been the real plot.
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
I think I like your version better than the original one, accio :D
I wonder why?

.... Oh, right. There's an actual plot.
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
^ Its quite hard, with a lot of Bio and Physics but I enjoy it. I also have cool teachers though! Im doing the salters course, which is the hardest!
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
kay so I'm gonna go now... law ed :D
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
bye malloy :(
एक साल  से अधिक पुराना gurl_guhguh13 said…
big smile
bye Malloy! (study hard for your test so I don't need to buy a plane ticket, okay?)
एक साल  से अधिक पुराना gurl_guhguh13 said…
well, I think I'm going to go too.

Bye!!
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
awww :( everybody leaving me :(

oh well, i best go do my chem and murder E.Cullen, sadly in that order.

bye all :)
एक साल  से अधिक पुराना harrypotterbest said…
hi guys :) gotta go to school in a bit :(
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
GUYS I just had the best idea EVER :D
I'm gonna make a FB group/page/whatever called 'If ____ people join I'll wear an elf hat for the whole of December'.
And then people are gonna join.
And then I'm gonna do it! :D

keep in mind that
- 6/12 is Finland's independence day and
- I'm going to Brazil on the 27th :D

I was thinking about doing it anyway, but now I have a perfect explanation if anyone asks why.
Genius, yeah?
एक साल  से अधिक पुराना FredWRules said…
I did NOT just stay up till 1.00 watching me and my dick. How dare you accuse me of something like that!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
Of course you didn't...
Now what do you think about my idea?
एक साल  से अधिक पुराना FredWRules said…
Didn't see it.

Bloody helll, this ff could rival the sorting hat one!!!
link
Mind exploded.
एक साल  से अधिक पुराना FredWRules said…
zzz
I'm gonna go to sleep now. Night!!!!
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
Night :) and my idea was in the post above yours, genius :D
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
Hello guys!

How is everyone?

I don't think I've ever posted on this forum before...XD
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
Hey Miss (I'm gonna call you that, kay?) and welcome :)
what do you think of my idea? :DD
एक साल  से अधिक पुराना lauracullen66 said…
i like your idea lucius_malloy :)
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
THANK YOU :D
for reasons I simply can't fathom my parents don't agree... They think it'd be better without the FB group o_O
एक साल  से अधिक पुराना lauracullen66 said…
awwww no! i hope they change their mind!
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
I like the idea. :D Though I don't have facebook (Is it capitalized...?), but I would join if I did. Maybe.

'Miss' is a cool nickname- I've been looking for one for a while noe. Thanks!
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
blush
^ That should be 'now'.
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
hmm... I can still wear the hat, but they think if I do the FB thing I'll make it seem like I'll do anything if enough people tell me to -_-

... which, you know, I probably would.
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
lol

i dont have facebook, but im telling you to malloy >.<

hi miss :)
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
can you guys pick a picture please :)

link

i cant seem to embed at the mo, sorry
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
hehehe moo url fail again :DD
and yeah, I'm gonna do it, I just dunno whether I'll do the FB thing or not.
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
alright never mind the url fail thing :D
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
cant you do it either?
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
I think I can... :D
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
NEW PAGE!

anyone?
एक साल  से अधिक पुराना Accio_Pandorica said…
smile
New Page.!
C'hello guys.!
I keep having to pop on and off, cause I have to go to my nans house to go on the internet. I hate not having the internet at home :/
Ah wells....:D x
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
i just fail at life....:'(

hi accio
bye accio
एक साल  से अधिक पुराना Accio_Pandorica said…
smile
I'm not going anywhere for AT LEAST five minutes :)
Although actaully, it IS dinner time.
Bangers and Mash?
Steak and Chips?
CANT DECIDE D:! x
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
I remember when we didn't have internet at home...worst 3 hours of my life.
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Accio_Pandorica said…
smile
I don't know when I'm getting it though...
The BT people haven't come round, and my moms decided she's changing it to 'TalkTalk' cause it looks good on the XFACTOR
Darn XFactor. Although, lets not lie, Aiden is pretty damn sexy. Most of the time I just put it on mute and watch him and his sexyness :P xx
 I don't know when I'm getting it though... The BT people haven't come round, and my moms decided she
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
Not sure why, but your response made me LOL!
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
oh dear.
and in answer to an earlier question: Bangers and Mash
एक साल  से अधिक पुराना Fireminess said…
And this proves how amazing HP fans really are.
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
Thank you fire, you have a very cool name! :)
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
Doesn't it, though? :D

also, I FIND link to be \m/totally awesome\m/
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
laugh
hehehehehehehhehe
एक साल  से अधिक पुराना Accio_Pandorica said…
smile
Thanks Moo :)
I've just had some bangers and mash, and I'm now watching Tweenies. Isn't that just SCREAMING Nineties Kid or What?
Also, on an embarasing side note, I used to dream about marrying Milo. Oh the Shame :L x
एक साल  से अधिक पुराना Fireminess said…
Thank you! :D
By the way, has anyone seen the Simpsons bit, where Daniel Radcliffe voices Edward?
एक साल  से अधिक पुराना MissKnowItAll said…
I've seen the advert for it on this spot. Looks funny.
एक साल  से अधिक पुराना mooimafish17 said…
does it air on Halloween?
एक साल  से अधिक पुराना LifesGoodx3 said…
Ooh I didn't know Dan did that! Cool, I must see it.
एक साल  से अधिक पुराना Fireminess said…
It's a Halloween episode. From the preview looks hilarious.
एक साल  से अधिक पुराना lucius_malloy said…
zzz
I have no clue what you guys are on about, so I'm just gonna go to bed. G'night!
एक साल  से अधिक पुराना GemonkDruid said…
Yay, another newbie! Even though I know you... LOL.
एक साल  से अधिक पुराना Fireminess said…
You know me? xD How come?