फेरी टेल Fairy Tail RP!! (FULL!!)

sieluvzsoul posted on Oct 07, 2013 at 11:54PM
(heres wat u need)
name:
appearance: (body type, hair color of eyes no clothes cuz their suppose to change each time)
age: (can b any age rlly)
PET: (IF U WNT ONE)
gender:
power: (minimum is 2)
partners: (u culd mak ur own or team up with the other OCs)
attitude: a perv or sumthing like tht u get it)
crush:(no avoiding it, cuzzins idea, tru otaku lol)
(ya ik its short but ill cum up wit more along da way PLZ JOIN and yes there can b romance in the RP and cussing and pervy moments, i honestly dnt care, SO JOIN!!!!AYE!!!!)
last edited on Dec 10, 2013 at 01:18AM

फेरी टेल 2264 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 1801-1850 of 2264

एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:oh yeah that just gives me the more reason for me to do what I know needs to be done
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Liz: wa-wat r u talking about sp-spark
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:I'm going to get rid of the tower on the island with niccajay Chris and andrew
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Erza walks over: tower?
Liz: Erza! *smiles sum*
(Since Liz and Erza r the strongest female wizards her and Erza get along very well)
Erza: Liz wat happened ur pale and ur hair is turning...silver
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:nothing
Spark in mind:If she goes idk what would happen they could berry easily connect the other 25 towers
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark in mind:and if the happens they will surly capture me and her
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
(Whos her...Erza?)
Lucy: u tell her Natsu
Natsu: hell nah u crazy
Gray: yes she is
Liz: im dying Erza is y
Erza: wa-wat!!
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Yes)
Spark is still silent
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
(Kk)
Liz suddenly freezes
Lucy: l-l-liz
Lizs eyes close and her hand drops from her stomach onto the floor
Lucy: NATSU!!
Natsu crawls over quikly touching her head: 3% 2% 1% *looks up* she's go-gone
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark has his head down:I need to go
Spark runs down the street towards the dock
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy hugs liz crying: li-Liz
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark gets as he.runs
Spark in mind:max I will kill you
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Erza: is she really gone
Natsu: 0% yes
Erza's eyes fill with tears
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark gets to the social with what looks like sweat on his face:let's go
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Gray: we should bring her bak 2 fairy tail...
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Dock not social)
Spark niccajay Chris and Andrew are on there way to the island
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy: no lets tak her home
Natsu: good idea Lucy
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Can we skip to ten hours later)
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
(Sure)
10 hours later
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark and his team reach the island
Spark:we're here
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Liz is lying in her bed wen suddenly her eyes open but she notices she cant talk and shes too dizzy to get up so she jus sits there wanting to call out to her sister so bad
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:we need to get rid of this one hopefully rebounding know we are here
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
They don't not rebounding)
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Liz looks around her room wondering how she came back..but with no voice wen she noticed she looked completely different
last edited एक साल  से अधिक पुराना
 Liz looks around her room wondering how she came back..but with no voice wen she noticed she looked c
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:let's sneak in
Spark and the guys manage to get inside the tower
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Liz lets out a silent scream falling off her bed
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark sees someone up ahead
एक साल  से अधिक पुराना edwA1d3lric said…
Max walks out of the corner:so u came I knew you would expressly after I killed lis
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy hears a thud causing her to run towards lizs room: L-liz
Liz looks up and smiles
Lucy: omigod *hugs her after falling to her knees in front of her* u look so different
Liz hugs her sister titly
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:your gonna die today
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy: cnt tlk huh
Liz shakes her head
Lucy: ill call gray wanna cum into the living room with me
Liz nodds excitedly as lucy piks up her phone dialing grays number
एक साल  से अधिक पुराना edwA1d3lric said…
Max:if you do you Will be
turns spark into an eighteen year old busty girl
Max:stuck like that
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:I don't care all I want is revenge
Chris:sparks a chick now?
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
(Watz with the gurl thing its kinda scaring me)
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Idk it scares me also )
Niccajay throws something towards spark changing him back also providing a screen of smoke
Spark kicks max in the face :your useless
Chris turns his hand into a steampunk saw and goes towards max
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Gray answers: sup lucy
Lucy: shes alive again
Gray: AWESOME
Lucy: but she lost the ability to talk
Gray: not awesome
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:don't kill him let's go
Ten minutes later
Spark:oh yeah thanks niccajay
Niccajay:oh yeah by the way that was just disguise potion
Spark:darn it
Niccajay:yeah I have the cure back at home though
And jadon don't steal it or something)
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy: so y do u think that is
Gray: hmm thts a good question Lucy
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:how long will it last
Niccajay:an hour
Spark:you couldn't make it last longer
Niccajay shrugs
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Gray: lets ask Mirajane
Lucy: k
Gray: see u then
Lucy: aight *hangs up*
Liz coks her head
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Niccajay:but I have another one
Spark:cool
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy: hmm u dont fit any of ur clothes cuz uve grown bigger up top and down below and in height..ur lik my size
Lizs eyes grow wide as she looks down at her chest
Lucy: guess u culd wer my clothes till we get u new ones
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:let's keep going before we get caught
Niccajay :I agree and spark u know you could of asked for more help
Chris:spark u act like getting turned into a girl is nothing
Andre:yeah seriously
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Liz nodds as they walk into lucys room
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Spark:this is the third time it as happened
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy: aww u look so cute liz
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
Andrew:wow how does it feel to be a girl
Spark:shut up
A mercenary is up ahead
Chris:who are you
Mercenary:Chris u don't remember me I'm the one who killed your parents
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
Lucy and liz run off
(Hey wer r spark and the others again)
एक साल  से अधिक पुराना soulrocks said…
A island same place Ezra was when she was a kid actually Ezra is the one who inspired spark to leave the island)
एक साल  से अधिक पुराना sieluvzsoul said…
(O ya the island with the "Tower of Dreams")