Damon & Elena damon & elena प्रशंसकों मंच chat

lailalove posted on Feb 25, 2010 at 08:59PM
ok this is the list of the last people who have been here last month *crying face* i will put more names as u tell me
i love all of u who has been here & who hasn't *love u all*




angiii7|| Angi
Teamdamon33|| Julia
laurik2007|| Laura
lailalove|| Lai
tvdlover|| fatemeh
katie15|| Katie
mariafan|| maria
tvdlover|| fatemeh
maryam1311|| maryam
Delenalove88|| Svetlana
last edited on Feb 19, 2011 at 12:07AM

Damon & Elena 14056 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 10451-10500 of 14056

एक साल  से अधिक पुराना iceprincess7492 said…
crying
i've missed everyone!!! it feels so good to be back on here Julia, i've been busy with college and other things and... oh god, no way!! i gotta go now!!! :(

I'll be back soon!!!! sorry girls!!!!!
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
kiss
same here...missed you all so much.....but the premier is getting closer....i can't wait to match our icons...its gonna be awesome!!!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
kiss
Owwwn bye Anj!

IKR Lau? I loooved your idea! So when are you going to do pick?
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
on the 1st i make the pick...im so excited...we will rule this!!!
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
screw those who bash D/E fans...we will show them!

sorry its just the excitement kicking in:))
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
angry
LOL but you're right! I hate those people who say that Nina's not a god actress, and that DE doesn't have any eye-sex!
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
mischievous
everyone chooses what they want to see...its obvious that SE and DB fans choose not to see that but what pisses me off is that they pick on our fans....
..when we are so united and became so close...were making a matching icons pick for God's sake
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
Yeah,and they keep saying that WE are the ones that are racists and keep messing with them and being being rude! Sorry but I don't see Delena love written in theire wall!
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
im making final adjustments for the pick..i wanna make it perfect..

I really can't wait for the premier..BTW how do you feel about Katherine?
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
laugh
Hey guys! Just got back from my second holiday! lol

What's up?
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
mischievous
Ok, it will be don't worry. :) I can't wait!

Well, I'm not very fond of her... but I don't HATE her. At least she'll try to get Stefan.
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
nothing much...just talking D/E stuff

Really missed you Katie

Did you see we passed Summer/Seth!!!
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
I kinda like her..but don't want her to get in the middle of my D/E or the hate will start lol
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
Hi Katie! I missed you! How were your second holidays? lol

but don't want her to get in the middle of my D/E or the hate will start lol

LOL Lau. I agree. But I guess she'll mess more with SE. Thank God!
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
My holiday was great; this weekend is bank holiday in England though so everyone has been going on holiday this weekend, so it's been quite busy ;/
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
Let's hope so....and i believe Stefan will screw things up as well...

I'm glad you enjoyed yourself Katie...we all deserve a holiday
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
Yes we do. I can't wait for mine! LOL
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
laugh
I feel really depressed now. College starts for me again a week on Tuesday and it's a new college and a hard courses so I'm freaking out lol
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
I now Katie...being the new kid and all the pressure..believe me i know....in time it will get better
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
Yeah.. it's just strange because I started my other one a year ago and I never thought I would leave there.. so urgh pressure LOL.
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
be confidant in your powers!:))
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
kiss
Katie i have to go out...to buy ice-cream....btw whats your fav flavor?

Bye Girls!

एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
Bye Lau!

My favorite flavor is Vanilla. lol
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
kiss
Bye Lau! And my favourite flavour is Strawberry.
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
I like Strawberry too. But I just hate Chocolate Ice Cream.
एक साल  से अधिक पुराना Sunbathe said…
Hey everyone. :)
Sorry I've been MIA lately!
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
big smile
hey girls! btw my fav flavor is stracciatella!
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
big smile
Hi Nicole and Maria! How are you guys?

I love Stracciatella too!
एक साल  से अधिक पुराना Sunbathe said…
I'm great, how are you? :)
एक साल  से अधिक पुराना Teamdamon33 said…
smile
I'm good... So,what's up?
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
blush
good thx! lol i'm too slow in answers :/
एक साल  से अधिक पुराना Sunbathe said…
Nothing really... going to work in an hour.
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
laugh
I like Strawberry too. But I just hate Chocolate Ice Cream.

Same. I am a chocoholic but chocolate ice cream and chocolate milkshake as well is horrible.

Strawberry rocks.
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
big smile
Hey Nicole!

Guess what? You might not remember but remember when you recommended Mortal instruments series ages ago? Well I've finally finished the first book and read most of the second one. It's actually a good series:D

So what's up?
एक साल  से अधिक पुराना Sunbathe said…
Yay, I'm glad you like it! :D
Keep reading them... the 3rd book is the best!

A lot is up actually. I've been really busy lately. :P
How have you been?
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
laugh
I've been busy as well.:[ I decided to move college and that was really stressful and enrolement took over 2 hours ;/ But now I'm freaking out because I'm doing English Literature, Film studies and Business Studies LOL, plus I'm scared because I won't know anybody.

Being a teenager sucks sometimes LOL. Apart from the fact that my homework till I start is to watch films in a genre I don't usually watch and read books. Rofl.
एक साल  से अधिक पुराना Sunbathe said…
That's awesome! Are you all moved in now?
Even if you don't know anybody, you'll make new friends... so don't worry. :)
एक साल  से अधिक पुराना katie15 said…
Yup. It's funny because my mum has only just decided to mention she didn't really like my other college; but yeah, I'm only moved in. I just need my new student card, bus pass and to get through induction and I'm sorted.

I hope so. But it's still so scary LOL.
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
Anyone on?

lol it took me longer to find the ice cream that i wanted:==
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
laugh
me =)

lol u were looking for ice cream so many hours?
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
nope not really....i went jogging and had dinner so that's why it took so long

So you like stracciatella....good choice i love it:)
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
big smile
i love stracciatella!!! what abt ur fav flavor?
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
mine is panna cotta:)) lol not sure if you heard of it....

Equals cooked cream in english or pudding im addicted to it...as you know we italians are famous in ice cream...lots to choose from:))
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
big smile
yeah ofc i know panacotta ;) lol here it's one word!

famous for spaghetti and pizza too right?
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
big smile
i love the flavor...i could eat it all the time...
Please don't remind me...I'm on a diet:))

So what are you Greeks famous for?
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
big smile
oh sorry!

well.. from food and stuff i can think of olive oil, ouzo, feta, souvlaki, tzatziki.. but since u don't know them im not sure we are famous for them! lol
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
i use olive oil all the time...at 1st i hated it but then it became a must have:))
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
smile
cool! i think i use it too but i don't cook so im not sure.. do u cook?
एक साल  से अधिक पुराना laurik2007 said…
kiss
Nope lol I'm a total mess in the kitchen...ask me to do anything but cooking:))

have to go now....talk tomorrow!

Bye hun!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना mariafan said…
kiss
ok bye Lau!