ब्रूकस ब्रूकस प्रशंसक Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the प्रशंसकों of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ब्रूकस 116057 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 42651-42700 of 116057

एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
yummy love strawberries
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
eyesexage =)
 eyesexage =)
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Janni, Mary and Hannah cheat xP
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
i only missed 10 minutes from the end its not techically cheating lol
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Ahah, you're welcome Janni. That man was kinda freaking me out. XD
And i LOVE strawberries. :O I want some too. ^^

RAIN SCENES. <33
The Leyton rain scene wasn't much bad, and i'm not saying this because Peyton died. LOl xD I actually liked the whole "You can be free" thing that Lucas said.
It's one of the few scenes i like of them. =/
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
another 7 episodes of veronica and Duncan *gags*
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Ohhh Hannah! :O
How could i forget her. xD She's the QUEEN of cheating! LOL
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
yeh but it was AU so it didnt count :P
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Yea, it doesn't. xP
And i really didn't like them on that episode, just that little end scene. =P
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
lol Dawn;D

Grrr! the LP rain scene IRRITATED me! They were trying tooo bad to make it an BL,NH, JP rain scene + it was too clichee, cheesy, epicness/crapiness, peyton was all BONES, and i HATED the whole thing! and they triying to make a rain scene! CRAP!
 लोल Dawn;D Grrr! the LP rain scene IRRITATED me! They were trying tooo bad to make it an BL,NH, JP
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
i liked them 2 =)
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
fixed;D
what do you think?
 fixed;D what do आप think?
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
LMAO Janni! xD
That's what i thought about them on the whole episode. xD

I think the whole episode was cheesy. =/

But for some wierd reason i liked that rain scene. xD
Not LIKED LIKED, but it was okay for me.
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
GOD! If felt like i watned to hang myself!
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
heart
I think it looks much better now hun! =D

LOVE IT <33
I'm glad you got rid of that weird guy. XD
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
that looks good
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Thank you<3
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Anyone have a GOOD caps of naley rain scene in 3.13?
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Lool Janni. xD

Well i only like the scene now, because back them i HATED it! I remember being very pissed off that day, because Leyton stole the rain AND the pretty girl thing. :@ :@

But now, it's okay. xD
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
smile
Hi Terra! <33

I don't hun.. But you can find them on oth-caps.com =)
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
GG sneak peek:
link
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
the rain scene i don't mind but the pretty girl thing i still do not like it
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
yehh... But i need one with hq
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
another one + interview^^
link
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Me neither, i still can't believe that Chad wrote that.. -.-

Sometimes i just hate him. LOl xD
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I HATE him!!
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Oh.. Have you tried the true love site? =/
I don't know if they have it with HQ tho.
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
EYESEXAGE ** <3 *0
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I tried;D
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
mischievous
who do we hate? lol!
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
LOL Janni, a eyesexage full of love for you. ;D

Yea.. I just really loved Chopia together, they were adorable. <3
But Chad managed to ruin that too, the idiot. :@

Now, it's Jophia all the way. ^^
last edited एक साल  से अधिक पुराना
 लोल Janni, a eyesexage full of प्यार for you. ;D Yea.. I just really loved Chopia together, they w
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
Janni othcaps are HQ images you can also try the true love site i am sure they will have them
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
ahh Chad?
We all do...lol!
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
kiss
LOL. ;D
Maryyy <333
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
cool
Well...i adore Brathan but to me Jophia just don't make ANY sense. They're hot together but well...UGHH i'm a desperate CS lover. Chad DOESN'T deserve Soph but i'm STILL helplessly in love with them.
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
Mary i agree with that
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
BABE!!

Now I have to go! Blah! our timing sUX!!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
ohhh and how was the BL 6.20 scene? Didn't manage to watch it yet.
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I like Jophia, and i liked Chopia<3
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
angry
OUR FUCKING TIMING AGAIN....UGHHH!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
it was nothing really, mostly about Seyton
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
Aww, that's okay Mary. =]

I really love Jophia. <33
I used to really love Chopia too, but now i just like some moments they had. I can't stand them together, because of what Chad did. =S It was really low of him!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
heart
ByeBye LOVELIES<33
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
that scene sucked ass all about Peyton and no hug damn writers
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
mischievous
CHAD is a MOTHERCHAUD!! xD
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
angry
AGAIN ABOUT SEYTON?
I freaking hate Mark as well as CHAD.
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
crying
GRR, don't get me talking about that scene!! :@

WHERE WAS THE BL HUG!!
C'mon, it was the PERFECT opportunity. =(
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
worried
It's ok Cat.
It's just that i can't get over how AMAZINGLY Chophia looked together...xD
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
I mean...i'm a chemistry addict...lol! You can totally tell...
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
we didn't even get a HUG? Hahh...that's ridiculous. Not even frustrating anymore. Ridiculous and predictable.