ब्रूकस ब्रूकस प्रशंसक Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the प्रशंसकों of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ब्रूकस 116057 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 42501-42550 of 116057

एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
blah!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
eyesexage and commentage!
एक साल  से अधिक पुराना mollyx365 said…
Crfap
एक साल  से अधिक पुराना mollyx365 said…
Bye cheater LY!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
PCBR RULEEEEEEEEEEEEEEEEESS!!!!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
"Because I'm CHUCK BASS!"
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
And Janni is taking a Hannah;D
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
10 people have the fanatic for this spot..*_*
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
And because she kinks her eyebrows when she trying to be quet
 And because she kinks her eyebrows when she trying to be quet
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
blush
*_* ---> mean?


GOOD for them;D
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
Like...HOLY CRAP!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
*_* --- "impressed"
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Ouuu ok;D

That's cause we have AMAZING fans + we rate;D
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
so how is your vaca going?
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
i mean i might forget s.o...i'm not sure lol!
ME,YOU,HANNAH,JELENA,KELSIE,KAREN,DAWN,CA­T,K­RIS­TEN­,JE­NNI­FER GOT IT...RIGHT?
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
cool
AHH AND CATARINA NOW...which practically means we're 11! WOOTS!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
wait, i have the list one the info site, i'll check;D

Nem has one too right?
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
cool
damn yeahh! I forgot Nem...lol!
But seriously...WOW!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
cool
Catharina, Cat, Nem, Jennifer, Janni, Hannah, Karen, Mary, Kristen, Kelsie, Jelena

11;D
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I forgot Dawn!

That means that we are 12! WOW!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
and hopefully Terra will get hers soon too;D
एक साल  से अधिक पुराना brattynemz said…
you forgot me Mary! OUCH!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
blush
LOL NEM.
I'm ashamed of myself...lol! *bluuushes*
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
OUCH!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
lol!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
OUCH means the same in every language...lol! That's why i love it so much...haha.
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
again: how is your vaca babe?;P
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
big smile
OUCH!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
*EYESEXAGEE*
 *EYESEXAGEE*
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
sad
GOOD BABY! But they're ending on MONDAYYY!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
BLAH! I hate it when vacas end... well atleast i can comfort you with the thought that your monday will probably be better than mine;D.. If that helps^^
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
what? why? What's gonna happen to you on Monday? LMAO.
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
well did i tell you about me HUGE math test, and what happend to it? (i think i have vented about it here a millions times xD)
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
Math test?
EWWWWW!
I have a geometry one on Wednesday so yeah...we're again about the same.
Only with 2 days difference...
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I have this HUGE math test, which will include most of my final grade (and this grade is important, cause in the fall i'm going to another school), and this test includes everything we have learnt in this last 3 years =/

and we had one like this some weeks ago, and it went prefect. but someine found the answeronline , so wewe all have to take a new one!!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
gtg.
Bye Bye<3
एक साल  से अधिक पुराना jennifer_02 said…
anyone still on?
एक साल  से अधिक पुराना jennifer_02 said…
anyone on?
एक साल  से अधिक पुराना dermer4ever said…
Hey Jen
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
anybody here?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Anyone on?<3

I know that Looooser in on, so jsut come on!;P
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
heart
Hehe cheater. <33

My internet went off, but i'm here now! ;D
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
YEY!!!

So what's up?
did you make the fanart you posted on the naley forum?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
no, ik jst wat that you made it!
It's GORGEUSE hun! How the hell do you make it?
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
hey girls
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
LOL hun. xD
What part are you talking?
The efect right?
 लोल hun. xD What part are आप talking? The efect right?
एक साल  से अधिक पुराना Cas_Cat_2 said…
kiss
HI DAWN! <33
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Dawn<33
I made LoVe icon<3
You have inspired me, and the love i had efor them has just come up again;D

this one i clipped and fixed from an fan art;D
 Dawn<33 I made LoVe icon<3 आप have inspired me, and the प्यार i had efor them has just come up agai
एक साल  से अधिक पुराना livelovelaugh said…
guys will you rate my blake lively fanart theres only a few but i made them myself =)
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Not just the effects, well that too. But everything, the backround.. EVERYTHING!!