ब्रूकस ब्रूकस प्रशंसक Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the प्रशंसकों of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ब्रूकस 116057 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 104101-104150 of 116057

एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
ANYONE?
एक साल  से अधिक पुराना Chlarkfan said…
I"M ON! :D
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
Anyone?
एक साल  से अधिक पुराना OMGitsBrooke said…
no one has been here in two days wtf :(
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
MON! GET IN HERE!

I hate the time limit thing on the props.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
KEL IM HERE!!!!


I hate prop limit ;/
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Actually i hate alot of things about fanpop these days...

Your 5th on the glee spot list, and you have no medal ;/
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
I hate pretty much everything about Failpop, but it's soo damn addictive.

Yeah, I know.
I find that weird.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Lmao, ikr?
Its taken my life, and it a fail, but i love it ;p

Yeh, see how fked that is?

and you know Maham? She only has her dedicated on the GG spot, and she is 6th on the list!!
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Maham? I don't know the name, what's her username?

Ugh,that's so stupid.
Fanpop is SO stupid.
I don't know why we put up with it.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
othObessed92!!

We put up with it cause its addictive.

Like sometimes, i wonder, what is actually so great about fanpop?
I try to explain to my friends how fun it is, but when i say it out loud, its soo pointless.
Add stuff get medals, talk to people, answer picks.
LIke when you say it all out loud, its so pointless, but yet so fun?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Ohh,yeah. I know her.

Ha-ha, I know. My parents are always asking me what I'm doing on the computer for hours upon hours, and when I try to explain they just look at me like I'm stupid. xD
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
LMAO. Parents never undertsand ;p

Kel, do you know Cinders? Like do you speak to her personally?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
No. I don't.
Why?
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Just wondering, she annoys me.
I don't like people, who act as if they know everything, and try to act upper above people.
She reminds me of that.

Im such a bitch, but im not saying shes bad, i just don't like people like her, and i don't even know her, so i could be totally wrong LMAO.
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Ha-ha. I feel the exact same way.

She's so fucking uppity. It's bloody freaking annoying.
I try not to associate myself with her or around her. Cause I have to fight the urge to tell her what a fucking dumbass she is.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
LMAO.
Thats why i hate going on spots where she is, cause she acts better.
and same with Darksarcasm, omg they kill my life.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
link <<--- Like look what she writes, she thinks were dumb asses.
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Ha-ha. I don't like that person either.

Question. How do you know when you're about to get a medal?
They keep referencing a page they look at, but I have clue what they're talking about.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
link

Do you mean this? I think thats wat there talking about?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
So, whatever medal is closes to the top is the one that's closest to being bumped up to the next medal?

Hmm. I never knew that.
Weird.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
KEL ARE U LYING?
You have been here longer than me! lol

and Yup thats how it goes. Unless you get them all at once or smth.
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yeah, I've been here forever, but I really didn't know.
I'm a little slow. xD

I just never paid attention to that crap. I never look at it, so I never made the association b/t the list and the time I get my medals. xD
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
LOl.


Oi, whats the worst thing on GG this year? Serenate or Denessa?
For me itas equal, but Denessa A lil at the front, cause i can't stand Vanessa.
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Serenate for me.

They make me SICK.
Ugh.
Serena is so useless and slutty when she's not with Dan.

But Danessa is pretty damn gross too.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Serena, is such a whore without Dan.

Yeh Dan is judging but come on? He cares about her, He wants her to respect her self.

I only like serena when shes with Dan, without Dan, she pisses me off.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
EYESEXAGE!! IVE MISSED U<33
 EYESEXAGE!! IVE MISSED U<33
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
and do you like Nenny?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Same here.
She's my 2nd least favorite character,Vanessa being the first, when she's not with Dan.

It's like she becomes a skanky blonde bimbo without Dan.
It's so irritating, but I honestly don't see DS happening again anytime soon.
It's soo disappointing.
The writers suck hairy monkey balls.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Kelsie, You dont understand how gald i am, that there is still someone like you around.

I agree DS probobaly have no chance, mayb if the writers make a right move, they might be able to fix all the damage they have done, but that is doubtful.

Like DS actually have developed properly also.
NS are just all about sex, and there story isnt even making sense, they need to bring Jenny into there for Drama, which is going to be awesome, for Nenny, but stil, Thats all they can have for a good sotry line, Jenny. ;/
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yes, I LOVE J/N!

I really hope the writers find a way to fix DS. I miss them.

I know. It's like they're just fuck buddies instead of dating.
It's disgusting.

I SO hope Jenny causes problems for them.
Team homewrecking Jenny! All the way! xD

I mean, how could you not SHIP this? ♥♥
last edited एक साल  से अधिक पुराना
 Yes, I प्यार J/N! I really hope the writers find a way to fix DS. I miss them. I know. It's like the
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
I DO SHIP IT!!

Well i dont, ship them, ship them, but i do like them, and Nat my friend, got me into them. I watched there fanvids, and fell inlike. lol

Also, Jenny and Nate actually have good story development. Ya know?
His always been there for her, and this season could be good for them, and Serena goes to Dan, and they try to break it apart BUT while doing so, they fall back inlove. lol

WATCH THE VIDEO KEL, IM GONNA GIVE U A TEST ON IT, its epic, my fav nenny fanvid!!
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
I know. I LOVE NJ's storyline.
They're one of the few couples on GG who actually HAVE a storyline.

I've seen the vid! It's in my favs.
I FLOVE it.
I've watched it like a 100 times. xD
last edited एक साल  से अधिक पुराना
 I know. I प्यार NJ's storyline. They're one of the few couples on GG who actually HAVE a storyline. I
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
OMG SAME! LMAO.

I just re-watched it just than. haha ITS PERFECT!! <33
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
It seriously is PERFECT.

It inspired me to try and make my own NJ video. But that was pretty much an EPIC FAIL.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
LMAO, Yeh that is inspiring me to make my own NJ vid to, but i need a song and clips.

Did you upload the video onto YT? i didnt see it?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yeah, I did.
It's just a preview though.
And I hate it.
I went instrumental cause I couldn't pick a song with lyrics, and then I tried to add voiceovers. But that isn't really working out.
I think I'm going to scrap the whole thing and start over.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
I just saw it!!

Kelsie, i think you should keep it!

Just make the voice-overs higher, i found nothing wrong with it!!

KELSIE --- do Deep side - what i need!
SO PERFECT FOR NJS
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yeah, the voiceovers are a little low.

Never heard of it.
*goes to listen*
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Tell me what you think!!
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
I like the song, but I could never vid it.
Too many beats. I couldn't keep up.
Plus I can never seem to vid happy songs.
It always comes out all wrong.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Kelsie, listen to

FM Static - Tongiht. One of the best songs IMO. Its so sad but soo pretty!!
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
I like it.
Never heard of the band though. I'll have to listen to some more of their stuff.

My favorite song ATM. One of my favorites,ever.
It's sad too,but so fucking gorgeous.
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Trading yesterday have such sad songs, but i love there Lyrics, they are amazing (L)

Do you like all types of music?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yeah, they really are. ♥

Pretty much.
Except for like classical and opera. xD
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Lol.
Soo everything but boring genres? ;p

This song reminds me of Freddie/effy/Cook love triangle.
Im gona do a video to it, when i get all the scenes rendered!
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Awesome.
I love Jay Sean.

I fucking adore with this song.
I really want to vid it,but I can't choose a couple, and I'm scared I'll shame the song.
It's too good to have a mediocre video made with it. xD
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Kelsie what a sad song =[!
BUT ITS SO NICE! Im gonna download it lol

Show me more songs!

I don't know what type of couple would suit this?
एक साल  से अधिक पुराना mcewen_girl said…
Yeah, I don't know either. But when I find one I'm going to try and vid them.
It's too perfect of a song to not at least try. xD

I love TONS of songs. It's too hard to choose. xD
एक साल  से अधिक पुराना monLOVEbrucas said…
Kel, where is that song from?
I think ive heard it before?