ब्रूकस ब्रूकस प्रशंसक Girls and a Guy xD

livelovelaugh posted on Jun 12, 2008 at 06:42PM
For the fans of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =)

Ok so heres the deal if you dont come on in a long time the chances are i will delete you from the list so people dont get cofused.

If you belong to the group of medal whores (you all know who you are) you will also get removed from the list we dont acept people like that on fanpop at all never mind on our forum! sorry to be a bitch but its something that shouldnt happen and it does so if you are part of the medal whores you should eb ashamed of yourself!

so basically this forum is to come and talk to BL fans. You can talk about what ever you want seriously anything at all. if you wanna vent about something then do it thats what this is here for.

im gonna make a list here of the regular users and there real names so if your new you can see who everyone is.

Livelovelaugh - Dawn 240
Brattynemz - Nem 201
Dermer4ever - Terra 170
Sophialover - Mary 224
1treehillfan - Alice 111
Brucas4ever - Hannah 281
Cas_Cat2 - Cat or Catia 116
Janni - Janni 335
Broody_4_Cheery - meikei 88
Mollyx365 - Molly or lou 92
TSOYPRA - Vicky 32
Chlarkfan - Jellena 16
jennifer_02 - Jen 2
OMGitsBrooke - Leyla
SOPHILCHAD - Suzan
Isabellaaa - Bella
xoheartinohioxo - Holly
MONlovesBRUCAS - Mon

(i know ive forgot some jus let me know lol)


 For the प्रशंसकों of the Ultimate amazing Couple. Introduce yourself and start talking =) Ok so heres the
last edited on Sep 16, 2009 at 07:02PM

ब्रूकस 116057 उत्तरों

Click here to write a response...

Showing Replies 851-900 of 116057

एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
wait is that a monday or a tuesday?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
That i didn't know..How is it now?
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Well Monday on the CW, but cause i live on norway i hvae to watch on the web, so i've to wait until tuesday
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
all im gonna say is that Chicago weather is very very unpredictable sometimes we get like all four season in 1 day! idk the winters their not always that bad but last winter lasted forever! right now it feels like fall is starting! and it's still august so it sucks cause it should be warm right now!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
aww that sucks! did you finish twilight?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
it suck here too, raining, i don' think it will take a long time before we have to drag out our bubblejackets:/
Anything new on the Lila-case?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahah um im not sure i don't think so... i think she might still be banned...
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
lmfao "bubblejackets"
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
no, i havn't actually started yet. I'm still reading Pride & Prejudice. I'm not much of a reader, so i don't spend alot of time reading. But i'll get to it soon. Promise!^^
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
k.. idc if you don't read it! like it's just an amazing book and i need some one new to talk about it with!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
lol, just 40 more:P
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Well, i'll try to hurry up and start with it. Have your ead the Harry Potter books?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahah i can't wait!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
nope ive tried to read them but i never can i just get really bored!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
have you seen the movie PS I love you?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
i think im like the only person in the world!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
aww i love ps i love you! it's so cute, it's one of my favorite movies!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Well, i have to try again. they are really good. common?

Honey, you are really stretching the whole 900th comment thing:P You must really want it..lol
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahahah i know i really really do!

btw your icon is amazing im always trying to tell the lp fans that "the list" was on the door and NOT tla!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
lol!:P
That movie was so sad, i cryed so muc. I don't i have evr cried that much in a movie:'(
I even bouht the book, but haven't read it yet..
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
aww i heard there was a book! but i hate reading book after i see the movie! like it ruins it cause that's all you picture!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Thanks<3 SO true and the thing is that i don't even remember the TLA ever been written!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
okay this is what ive been talking about for so long! it was made up! i think that annoying little girl molly wrote it herself! cause peyton wasn't really living in her house in season 4 she was either and with lucas at his house (cause she was scared Eww) or and the apt. with brooke it's so stupid, if brucas had one of those scenes i would never use that line cause i would know how stupid it is.. so every time i see one of the lpers saying "tla" i start laughing!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
I am totally backing you on the book after movie thing, caus e like i said i'm reading pride & prejudice and i have watched the indian/english ersion of that movie and that totallyruins everything!!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
but some BL told me that she remembered hat Peyton had written it, but it is just blank for me. So of you find out more about it,tell me.Cause that really bugs me!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
Honey i have to go...
So god luck with the 900th comment!
Love(L)
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
im about 99.9% sure that peyton did not write that! i really really think that molly did!

ohh and whatever you do, do not watch the twilight trailer before you read the book!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
aww byyeee t2yl!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
is anyone on??
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
meee!!
are u still on Hannah?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hey i just got back on!
what's up??
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
are you still on Mary?
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
Pff thank god you're still on!
FINEE! I'm trying to deal with my cats but probably i SUCK at it cause they're driving me crazy!
What about youu..?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
nm, just listening to my ipod and answering twilight picks!

how many cats do you have?
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
nice question...lol!
6!! 2 adults and 4 kittens! It's crazyyyy...and the worst thing is that we've got all of them IN the house. hahaha!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
aww kittens! wow you have a lot! 6 cats wow!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
it's freakinggg crazy but yeah...i'm lucky to have them! They are SOO <33! Have you got any pets Hannah? hihi! I bet that if you do...at least you don't have them IN the house..lol!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahah i have 2 dogs, um like 2 fish tanks, um and an outdoor cat! ohh but kittens that sound so fun and cute!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
2 dogss..OMG! Don't talk to me about dogs! Yesterday my mom found a puppy (it was about only 2 months) and i completely fell in love with it! (I named her "Amy)! We took her to the vet as soon as we could and she said that we could keep her ONLY if we managed to keep the cats out of our house. And i was SO SO confused...i didn't know what to do. You can't even image! But yeah...finally we decided not to keep it. Y'know...a dog is a GREAT responssibility..it's like you're adding one more member to the family and i knew that it was going to be REALLY difficult PLUS that we already had the cats and i was SURE that they would react REALLY badly!! But OMG..Amy was so amazingly cute that for one only moment i thought about sending all my cats away in order to keep it...lol! I knew that i would definately regret it though...
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
i would rather have cats then dogs.. i really don't like dogs much!
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
omg only 10 more until my 900!
एक साल  से अधिक पुराना sophialover said…
you wanna get it SO much? haha! Ok...it's all yours this time!!
You're saved thanks to some skate vids i have to add..lol!
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahahha! im finally gonna get it! whats up?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
hi i'm back for like a minute, so who will get the 900th comment?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
me im sure im gonna get it!~

whats up?
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
nothing, i'm going to the hospital, cause one we know is there:( SO i have to run but i wont the 900th comment:P lol..
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
k...byeee t2yl!
एक साल  से अधिक पुराना Janni said…
bye hun<3 just two more commetns any thing to say?
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
hahah not really have fun at the hospital..
last edited एक साल  से अधिक पुराना
एक साल  से अधिक पुराना brucas4ever said…
900!! FINALLY!!!!! HAHAH YES!
last edited एक साल  से अधिक पुराना